مدارس حاشیه خیابان و معابر خطرناک نیشابور کنترل می شود

نیشابور ( پانا) - جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت حل مشکلات ایمنی دانش آموزان مدارس حاشیه خیابان و معابر خطرناک در محل دفتر فرماندهی پلیس راهور نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۷۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس حاشیه خیابان و معابر خطرناک  نیشابور کنترل می شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با تقدیر از همکاری پلیس راهور در حفظ ایمنی دانش آموزان، گفت: آموزش های لازم در حوزه ترافیک باید به صورت ویژه، مداوم و مستمر انجام شود و تا زمانی که فرهنگ عمل به قوانین و مقررات به طور کامل در جامعه همه گیر نشود نمی توان به آرامش رسید.

حسین مهرابادی افزود: با توجه به منابع محدود، باید روی فکر و فرهنگ دانش آموزان کار کنیم و یقینا مواردی مانند عدم رعایت فاصله طولی، عدم توجه کافی به جلو، حرکت با سرعت غیر مجاز، انحراف به چپ، عدم رعایت حق تقدم و عدم استفاده از کلاه ایمنی و کمر بند می تواند بسیار خطرناک و آسیب پذیر باشد که باید این موارد تذکر داده شود.

فرماندهی راهنمایی و رانندگی نیز در ادامه خاطر نشان کرد: این جلسه به منظور ارائه مباحث آموزشی ترافیکی پیش بینی شده است و معتقدیم جدی گرفتن آن منجر به تغییر رفتار و ارتقای امنیت خواهد داشت و کاهش تصادفات و تبعات فراوان پس از آن جز با آموزش مفاهیم ترافیکی و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه میسر نمی باشد.

سرهنگ حقدادی گفت: در این جلسه که با حضور 31 مدرسه ی در حاشیه خیابان و معابر تشکیل شده است مقرر شد، پلیس مدرسه با آموزش های لازم و مقررات مورد نیاز به کمک پلیس راهور آمده تا مشکلات موجود کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: در این راستا باید در ابتدا تعیین صلاحیت دانش آموزان، کسب رضایت نامه های لازم، آموزش در مدرسه و تهیه لباس و وسایل مورد نیاز پیش بینی شود.

فرمانده پلیس راهور نیشابور افزود: اواویت اول ما افزایش ایمنی دانش آموزان است تا به چشم انداز انتهایی که تغییر رفتار و رویکردهای لازم است، دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار