گرانفروش‌ها در آذربایجان‌غربی نقره‌داغ شدند

ارومیه (پانا) - – مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: متخلفان هر پرونده گرانفروشی در استان به طور متوسط نزدیک به 27 میلیون ریال جریمه شده که این امر نشان از مبارزه جدی با گرانفروشان در استان دارد.

کد مطلب: ۹۶۷۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
گرانفروش‌ها در آذربایجان‌غربی نقره‌داغ شدند

محمد اقوامی افزود: قضات شعبه های تعزیرات حکومتی در سراسر استان با توجه به درخواست عمومی برای مقابله با گرانفروشی و محکومیت گرانفروشان، اقدامات اساسی را برای مقابله با این تخلف طی سال جاری انجام داده اند.

وی اضافه کرد: با تلاش شعبه های تعزیرات حکومتی در آذربایجان غربی حدود 99 درصد پرونده های ورودی در خصوص گرانفروشی مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان در مجموع به پرداخت 52 میلیارد ریال محکوم شدند.

وی بیان کرد: نزدیک یک درصد پرونده باقی مانده در این بخش نیز 27 پرونده را شامل می شود که در نوبت رسیدگی قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: گرانفروشی در کنار قاچاق کالا و ارز از جمله بیشترین پرونده های وارده به شعبات این اداره کل است که امیدواریم روز به روز شاهد کاهش این تخلفات باشیم.

اقوامی گفت: شهروندان می توانند شکایت های خود را در این خصوص به معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کنند.

سالانه هزاران پرونده تخلف مربوط به کالا و خدمات در آذربایجان غربی مورد رسیدگی قرار می گیرد که بیشترین مورد آنها در خصوص گرانفروشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار