بازدید فرماندار ویژه شهرستان ری از کتابخانه شیخ کلینی

شهرری(پانا) - معاون استاندارتهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه برگزاری نشست روایتگری کتاب بلدچی از کتابخانه عمومی شیخ کلینی شهرستان بازدید کرد .

کد مطلب: ۹۶۷۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید  فرماندار ویژه شهرستان ری از کتابخانه شیخ کلینی

در این بازدید احمد اسماعیلی راد،معاون استاندار تهران و فرماندار ویژهشهرری در سخنانی اظهار داشت: با توجه به نامزدی شهرستان ری به عنوان پایتخت کتاب جمهوری اسلامی در سال ۹۹ ، تلاش می‌کنیم تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان ری ازجمله فرمانداری، شهرداریها، دهیاریها به همراه اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان و اداره ارشاد برای تحقق این امر مهم و فرهنگی وارد این عرصه شده تا بتوانیم با انتخاب شهرستان به عنوان پایتخت کتاب ، شاخصهای کتابخوانی و سطح مطالعه مخاطبین این حوزه را ارتقا بخشیم.

او در ادامه ضمن بازدید از بخشهای مختلف کتابخانه و دیدار با اعضا و کتابداران از زحمات و تلاش این عزیزان تجلیل نموده و کتابداران را سنگربانان فرهنگی نظام نامیده که نقش موثری در ارتقای آگاهی و دانایی جامعه را برعهده دارند.

در این برنامه برنجی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرری،شب کوکا رئیس اداره اجتماعی فرمانداری، قربانی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ، صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هزار خانی معاون بنیاد شهید شهرری حضور داشتند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار