با حضور نماینده کهگیلویه ،بهمئی،چرام ولنده:

سایت های مدارس نمونه دولتی جوادیه و شهید رجایی دهدشت به بهره برداری رسیدند

یاسوج (پانا) - سایت های مدارس نمونه دولتی جوادیه و شهید رجایی دهدشت با حضور نماینده کهگیلویه ،بهمئی،چرام ولنده به بهره برداری رسیدند.

کد مطلب: ۹۶۷۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سایت های مدارس نمونه دولتی جوادیه و شهید رجایی دهدشت به بهره برداری رسیدند

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه این دو مجموعه گفت: پارسال در بازدیدی که از مدرسه متوسطه نمونه دولتی جوادیه و مدرسه شهید رجایی داشتیم، مسئولان و دانش آموزان این دو مدرسه کمبود تجهیزات آزمایشگاهی و راه اندازی سایت فناوری اطلاعات را مهمترین مشکلات و خواسته های خود مطرح کردند.

عدل هاشمی پور افزود: با پیگیری های لازم از وزارت آموزش و پرورش یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای راه اندازی این دو مجموعه جذب و امروز شاهد بهره برداری از دو مجموعه هستیم.

وی گفت : 25 سیستم کامپیوتر و تجهیزات لازم و قسمتی از تجهیزات آزمایشگاهی برای این دو مدرسه خریداری شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

هاشمی پور ادامه داد: با توجه به نیاز دانش آموزان به تجهیزات هوشمند تحصیلی تلاش می شود تا در حد توان این زیر ساخت ها را فراهم کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی جامعه و توسعه منطقه باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دهدشت هم در این مراسم گفت: 21 هزار دانش آموز در 397 کلاس درس در دهدشت مشغول به تحصیل هستند که توجه به راه اندازی سایت های فناوری اطلاعات امری ضروری برای ارتقا سطح کیفیت تحصیلی این دانش آموزان است.

علی پورک پور افزود: راه اندازی این سایت ها مزایای مختلفی از جمله آزمون های هوشمند، انتخابات دانش آموزی و تحقیقات مختلف اینترنتی، آموزشی و هم چنین سرعت و بهبود یادگیری دانش آموزان را دارد.

وی گفت: تا کنون 7 مدرسه در شهر دهدشت دارای مجموعه فناوری اطلاعات و سایت کامپیوتری هستند که انتظار می رود مسئولان استانی و خیران تلاش کنند تا امکانات بیشتری در این زمینه در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

در پایان سایت های مدرسه شهید رجایی و جوادیه به همراه اتاق آزمایشگاه دبیرستان شهید رجایی رسما به بهره برداری رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار