معاون جهاد دانشگاهی کشور:کارآفرین نمی نشیند و ازهر لحظه برای فرصت کار بعدی استفاده میکند

اسلامشهر(پانا) - همایش طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانواده وبانوان مجرد با سن چهل و پنج سال به بالا با حضور معاون جهاد دانشگاهی کشور و هماهنگی امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر درسالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۷۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون  جهاد دانشگاهی کشور:کارآفرین نمی نشیند و ازهر لحظه برای فرصت کار بعدی استفاده میکند

در این نشست محمد صادق بیجندی معاون رییس جهاددانشگاهی و رییس سازمان تجاری سازی فناوری واشتغال دانش آموختگان در سخنانی اظهار داشت:تا سال 89قانون مشاغل خانگی به درستی اجرا نمیگردید ودر سال مذکورمجموعه دستگاه‌های متولی قانون توسعه و نظام مندی مشاغل خانگی با همکاری کارگروه جهاد دانشگاهی و بررسی و مطالعات نهایی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

او در ادامه افزود:وزارت کا ، رفاه و تعاون وامور اجتماعی نیز با برگزاری کنفرانسی این راه را ادامه داد و مواردی هم مشکل در اجرای قوانین وجود داشت که بعنوان مثال اگر وام اشتغال خانگی هم پرداخت میشد که البته این وام از طرف جهاد دانشگاهی نبود به بازاریابی جنس،کیفیت ،بسته بندی و ...توجه نمیشد و سپس الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با همکاری وزارت تعاون و جهاد دانشگاهی مصوب شد.

معاون جهاد دانشگاهی کشوراذعان داشت: اکنون در 9استان شرق و غرب کشور وزارت تعاون و جهاد دانشگاهی بیست هزار فرصت شغلی را با مطالعات مزیت و فرصتهای شغلی استان و مبحث داشتن بازار محصول را در حال اجرا دارند.

بیجندی از راه اندازی سامانه ایجاد فرصتهای مشاغل خانگی نوین با زمینه‌های کیفیت آموزش توسعه محصول،طراحی و بسته بندی و بازار کار خبر دادکه در دستور کار قرار گرفته است.

او بیان داشت :اتفاقات خوبی هم در راه است که با 300برند ملی و استانی تفاهم نامه منعقد شده که مشکلات فروش محصولات مشاغل خانگی رفع خواهد شد ودر این راستا طرح توسعه سی و یک استان را در برنامه کاری خودداریم .

رییس سازمان تجاری سازی فناوری واشتغال دانش آموختگان خطاب به کارآفرینان گفت: کارآفرین نمی نشیند و از هر لحظه برای فرصت کاری بعدی استفاده میکند.

دراین برنامه سرمدی معاون فنی وعمرانی فرماندار،محمدی مشاورامور بانوان وخانواده فرمانداری،کارآفرینان،مسئولین ارگانها و ادارات،بخشدار احمد آباد مستوفی و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار