تعلیم و تربیت تمام ساحتی در سایه همدلی و وحدت اتفاق می افتد

کلات(پانا)-مدیر آموزش و پرورش کلات به همراه معاونین آموزش و پشتیبانی و جمعی از کارشناسان اداری از مدارس روستای چنار بازدید و در مراسم صبحگاهی مدارس حضور یافته و با دانش آموزان و همکاران اداری و آموزشی به گفتگو پرداخت و مشکلات و مسائل موجود را مورد بررسی قرار داده و راهکارهای لازم ارائه کرد.

کد مطلب: ۹۶۷۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت تمام ساحتی در سایه همدلی و وحدت اتفاق می افتد

رمضان پروانه در جمع دانش آموزان دختر آموزشگاه های عفاف و شهید_طاهری ضمن تشریح اهداف شعار سال تحصیلی ۹۸ آموزش و پرورش استان و شهرستان انتخاب درست را در سرنوشت دانش آموزان موثر دانست و گفت :انتخاب هایی که داریم باید عاقلانه باشد تا همراه با دقت ، خودباوری را در خود تقویت کنیم و شما دانش آموزان با ترسیم اهداف صحیح و ترسیم نقشه راه با تلاش به آن برسید.

وی هدف را موجب امیدواری دانست و افزود : بدون برنامه ریزی درست و هدف دقیق کارها به درستی به سرانجام نخواهد رسید و شما دانش آموزان با همت و پشتکار آینده خوبی را برای خود رقم بزنید.

رمضان پروانه مشارکت در امورات مدرسه را برای یک دانش آموز لازم و ضروری دانست و آن را باعث رشد شخصیت دانش آموزان عنوان کرد و اظهار نمود: با همدلی و همکاری در امورات مدرسه باعث پیشبرد کارها باشید و با آموختن مهارت های زندگی ، حل مسائل ،پرسشگری و ... در کنار درس بدنبال بهترین راه حل ها باشیم و با رعایت حقوق دیگران با هم در محیطی صمیمی و با نشاط برای موفقیت و سربلندی در جامعه گام برداریم .

مدیر آموزش و پرورش کلات به همراه معاونین آموزش و پشتیبانی و جمعی از کارشناسان اداری در مدارس روستای_چنار حضور یافته و ضمن بازدید از کلاسهای درس ،در نشستی صمیمی با همکاران مدارس این روستا به گفتگو نشستند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش کلات در جمع همکاران مدارس روستای چنار گفت: تعلیم و تربیت تمام ساحتی در سایه همدلی و وحدت اتفاق می افتد و این با وجود تیمی هماهنگ و هم دل و قوی میسر می شود.از این فرصتی که در اختیار‌ ما قرار گرفته است نهایت استفاده را ببریم و اگر قرار است در حوزه تعلیم و تربیت اتفاق خوبی بیافتد یقین داریم با وجود شما و با زحمات شما همکاران عزیز و پرتلاش،به درستی اتفاق می افتد.

وی آموزش مهارت های زندگی ،پرسشگری و حل مسائل در کنار مسائل آموزشی را مهم دانست و اظهار کرد: برای کسب بهره وری درست دو مولفه #کیفیت و #کمیت باید در نظر گرفته شود.در مولفه کمیّت، بُعد کارایی خوبی داریم چرا که امورات قابل سنجش و اندازه گیری است و کارها به روال طبیعی خود به سر انجام می رسد.ما در آموزش و پرورش باید به مولفه کیفیت توجه ویژه ای داشته باشیم تا در پایان سال به آن نتیجه دلخواه خود برسیم .

مدیر آموزش و پرورش کلات سوق دادن دانش آموزان به سمت اهداف_دوره_ای و ارزشیابی_مستمر را لازم و ضروری دانست و بیان کرد:آموزش هایی که به دانش آموزان می دهیم باید باعث تثبیت شود و این دانش ها باید تبدیل به رفتار مطلوب شوند ،قطعا تغییر رفتار باعث ایجاد کیفیت می شود.

پروانه در ادامه خاطر نشان کرد :اگر همه با هم دست به دست هم بدهیم و در مجموعه کاری خود احساس تعلق کنیم مشکلات به درستی حل می شود.اگر قرار است اتفاقی بیافتد در یک فضای آرام و بدون دغدغه و صمیمی اتفاق می افتد، ما نیز به اتفاق همکارانمان در مجموعه ستادی تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات و مسائل موجود به کار‌خواهیم گرفت تا همکاران و دانش آموزان با آرامش بر سر کلاسهای درس حاضر شوند.

در ادامه به کلیه دانش آموزان عشایری این منطقه پک کامل لوازم التحریر اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار