لازمه رسیدن به یک درک مشترک در همه زمینه ها وجود یک تیم همراه ، همدل و همفکر است

کلات (پانا)- با تصمیم اعضای کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش کلات ، سی و سومین جلسه کمیته_توسعه_مدیریت در آموزشگاه امام رضا(ع) بخش_زواین برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۷۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
لازمه رسیدن به یک درک مشترک در همه زمینه ها وجود یک تیم همراه ، همدل و همفکر است

این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه بخش_زاوین، رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات ، عرب زاده نژادی بخشدار بخش ،ایزدیان شهردار ، اعضای محترم شورای اسلامی ، قبادی فرمانده پاسگاه انتظامی ، ابهری فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش_زاوین و مدیران مدارس روستاهای قلعه نو ،سررود و بخش زاوین برگزار شد .

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان در ابتدای جلسه ضمن عرض خدا قوت به مسئولین و همکاران حاضر در جلسه از حضور پرشور دانش آموزان ،فرهنگیان و مردم این بخش تقدیر نمود و گفت : شما عزیزان یکی از جلوه های مشارکت که در سند تحول بنیادین مورد تاکید قرار گرفته است را به زیبایی به‌نمایش گذاشتید.

وی در ادامه لازمه رسیدن به یک درک مشترک در همه زمینه ها را وجود یک تیم همراه ، همدل و همفکر دانست و گفت: اگر همه ارکان های تاثیر گذار در آموزش و پرورش با فکر و ایده های نوین ،در کنار‌هم و در صدد رفع مشکلات باشند بهره وری های لازم به درستی اتفاق خواهد افتاد چرا که دو مولفه بهره وری و اثر بخشی در دستگاه آموزش و پرورش حائز اهمیت است.

پروانه وجود مشکلات و مسایل را در یک سیستم انکار ناپدیر دانست و عنوان نمود: برای حل مشکلات راهکار های لازم و تاثیر گذار اتخاذ گردد و به همین خاطر اگر نگاه ها را به موضوعات تعلیم و تربیت تعییر دهیم و وضعیت موجود را در نظر گرفته و آسیب شناسی کنیم ،می توانیم متناسب با آن گام برداریم و به وضعیت مطلوبی برسیم .

رمضان پروانه در ادامه ضمن تاکید بر سوق دادن دانش آموزان به سمت اهداف عالیه و اهمیت به رشد شخصیت آنها افزود: مدیران محترم قبل از اجرایی کردن یک موضوع با همکاران همان مجموعه مشورت های لازم را داشته باشند تا به یک درک مشترک برسید ،چرا که لازمه پیشرفت در یک‌ موضوع وجود یک تیم قوی و همدل است .

مدیر آموزش و پرورش کلات ضمن تشکر از حضور مسئولین محلی بخش_زاوین و مدیران مدارس در این جلسه ،روزمرگی را آفت امروزه در جامعه عنوان کرد و بیان نمود: از استفاده از تجربیات همکارانی که در سنوات گذشته موفق عمل کرده اند دریغ نکنید چرا که امروزه جامعه از ما انتظار دارد که تعلیم و تربیت را به بهترین شکل ممکن اتفاق بیافتد.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش کلات در پایان ضمن تاکید بر ارزشیابی_مستمر اظهار‌کرد : خوشبختانه کلیه همکاران اداریمان از ابتدای سال تحصیلی جدید در تمامی مراسمات صبحگاهی مدارس و جلسات شورای معلمان حضور مستمر داشته اند .

سپس عرب زاده نژادی بخشدار بخش زاوین ،برگزاری این جلسات در مدارس را اقدامی زیبا عنوان کرد و از اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش کلات تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای توکلی امام جمعه بخش زاوین نیز از این اقدام زیبا تشکر نمود و گفت :اگر قرار است کاری انجام شود باید جهادی باشد .و این اقدامات جهادی ، خوشبختانه در آموزش و پرورش کلات به درستی مشاهده می شود و جای بسی خوشحالی و تشکر را دارد .

وی در ادامه ، در اولویت قرار دادن کارهای مهم را ضروری دانست و اظهار‌کرد : با توجه به اینکه در آموزش و پرورش بیشترین مخاطبان جوانان و نوجوانان هستند انتظار داریم ،به بحث فرهنگی توجه ویژه تری شود و موضوع قران ،عترت و نماز پررنگ تر دنبال شود .

در ادامه جلسه هر یک از مدیران مدارس مشکلات و مسائل موجود و موضوعات مدارس را عنوان کردند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار