تمامی مدارس در روز سفر رییس جمهور به استان کرمان باز هستند

تهران (پانا) - رییس اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به دیدار مردم رفسنجان با رییس جمهور در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه ساعت ۹ صبح گفت که مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان رفسنجان باز هستند اما اگر دانش‌آموزان این دو مقطع تمایل برای شرکت در مراسم استقبال از رییس جمهور را داشته باشند، منعی وجود ندارد.

کد مطلب: ۹۶۷۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تمامی مدارس در روز سفر رییس جمهور به استان کرمان باز هستند

امید سلاجقه در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تعطیلی مدارس استان در روز دوشنبه ۲۰ آبان‌ماه به جهت سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، گفت: تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه باز هستند.

او با اشاره به دیدار مردم رفسنجان با رییس جمهور در روز دوشنبه ساعت ۹ صبح، ادامه داد: مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان رفسنجان باز هستند اما اگر دانش‌آموزان این دو مقطع تمایل برای شرکت در مراسم استقبال از رییس جمهور را داشته باشند، منعی وجود ندارد.

رییس اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص برخی اظهارات مبنی براینکه به مدارس استان ابلاغ شده که حتما دانش‌آموزان در مراسم استقبال از رییس جمهور شرکت کنند، گفت: چنین بخشنامه‌ای وجود ندارد و اگر فردی چنین بخشنامه‌ای دارد به ما نیز نشان دهد!!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار