آغاز عملیات لوله گذاری انتقال آب خام به فضای سبز خیابان آیت الله دستغیب

یزد(پانا) - رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از آغاز عملیات لوله گذاری انتقال آب خام به فضای سبز خیابان آیت الله دستغیب خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات لوله گذاری انتقال آب خام به فضای سبز خیابان آیت الله دستغیب

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد - محمد صفدرپور از آغاز عملیات لوله گذاری انتقال آب خام به فضای سبز خیابان آیت الله دستغیب خبر داد و گفت: در راستای استفاده بهینه از منابع آبی پایدار و به منظور افزایش کیفیت فضای سبز، عملیات انتقال آب خام به خیابان آیت الله دستغیب آغاز شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به رسالت سازمان در خصوص توسعه پایدار فضای سبز، اظهار داشت: انتقال آب خام به فضای سبز از اولویت های مهم سازمان می باشد که تاکنون در اکثر پارک ها، بلوار ها و برخی معابر در سطح شهر یزد انجام شده است.

وی افزود: پس از انتقال آب خام از چاه امیرچقماق به دریاچه پارک شهدا، عملیات لوله گذاری از دریاچه پارک شهدا تا خیابان آیت الله دستغیب آغاز و به طول مسیر ۱۱۰۰ متر با لوله پلی اتیلن در حال اجرا می باشد که با اتمام این عملیات، علاوه بر خارج شدن مسیر مذکور از آبیاری با تانکر، افزایش کیفیت آبیاری فضای سبز را نیز در پی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار