فراخوان "روی صحنه شهر" در اصفهان اعلام شد

اصفهان (پانا) - فراخوان اول "روی صحنه شهر" با نگارش متن یا طرح نمایش بیرونی یا محیطی با هدف توسعه شهری هنر نمایش اعلام شد.

کد مطلب: ۹۶۷۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان "روی صحنه شهر" در اصفهان اعلام شد

در استان اصفهان تئاتر با وجود برخورداری از ظرفیت ها و استعدادهای فراوان در بخش های سخت افزاری با کمبودهایی مواجه بوده که با کمک و همت مسئولان و هنرمندان این عرصه قابل حل است.
بیش از این اصفهانی ها در عرصه تئاتر کشور سرآمد بودند در واقع اصفهان از جمله استان هایی است که در عرصه نمایش هنرمندان زیادی را در خود پرورش داده و به کشور معرفی کرده است به همین دلیل نیازمند بازیابی ایده ها و تفکرات جدید در عرصه تئاتر است.
مدیر دفتر تخصصی تئاتر در این رابطه گفت: فراخوان اول "روی صحنه شهر" با نگارش متن یا طرح نمایش بیرونی یا محیطی با هدف توسعه شهری هنر نمایش با محوریت موضوعی اصفهان، نوروز و دهه فجر اعلام شد.
مهدی شفیعی با بیان اینکه فرصت ارسال آثار تا پایان آبان ماه است، اظهار داشت: آثاری مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که از نظر نگاه و ایده بدیع و نوآورانه باشند و یا به توسعه اماکن مستعد شهری جهت اجرای نمایش یاری رسانند.
وی افزود: طرح ها و ایده های پذیرفته شده جهت اجرا در ایام دهه فجر 98 ، ایام نوروز و هفته اصفهان 99 مورد استفاده مراکز وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند فایل word اثر خود را با عنوان فراخوان نمایش محیطی همراه با شماره تماس و مشخصات نویسنده به ایمیل تالار هنر به نشانی honartalar@gmail.com ارسال کنند.
شفیعی خاطرنشان کرد: نتایج این فراخوان آذرماه اعلام می شود که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32302006 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار