با حضور معاون رییس جمهوری

نشست تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال شمال غرب کشور در حوزه زنان و خانواده در تبریز برگزار می‌شود

تبریز (پانا) - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری هفتمین دوره نشست تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال حوزه زنان و خانواده به میزبانی تبریزبا حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۷۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال شمال غرب کشور در حوزه زنان و خانواده  در تبریز برگزار می‌شود

رقیه صادق‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: این نشست با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهموری با هدف توان‌افزایی تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده از 20 تا 23 آبان در تبریز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست تخصصی 180 سازمان مردم‌نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان حضور خواهند داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی ارائه آموزش مهارت‌های طرح‌نویسی و نحوه جذب منابع مالی با رویکرد مشارکتی در راستای هم‌افزایی و تشریک مساعی سازمان‌های غیردولتی، رفع مشکلات مرتبط با حوزه زنان و خانواده و نیازسنجی مشارکتی گروه‌های همکار بر اساس نیاز های واقعی زنان و خانواده در مناطق هدف استان‌های یادشده را از جمله اهداف این نشست عنوان کرد.

صادق‌زاده گفت: مراسم افتتاحیه این نشست روز دوشنبه 20 آبان با حضور دکتر ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در استانداری برگزار خواهد شد.

وی افزود: دکتر ابتکار در سفر به تبریز همچنین با زنان فرهیخته استان دیدار و از نحوه اجرای طرح‌های گفت‌وگوی بین نسلی و خوداشتغالی زنان بازدید خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار