پیام تسلیت مدیرکل آموزش وپرورش فارس در پی درگذشت معلم وارسته واستاندار اسبق فارس

شیراز (پانا - مدیرکل آموزش وپرورش فارس در پی درگذشت«محمدجعفر نجفی علمی» اولین مدیرکل تربیت معلم کشور واستاندار اسبق فارس پیام تسلیت صادر کرد

کد مطلب: ۹۶۷۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش وپرورش فارس در پی درگذشت معلم وارسته واستاندار اسبق فارس

در متن پیام دکترعلی عسکر نجفی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون

ومژده ده شکیبایان را ، (همان) کسانی که چون مصیبتی به آنان برسد می گویند : ما از آنِ خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم. ((قرآن کریم))

خبر درگذشت استاد فرزانه ، همکار پیشکسوت فرهنگی واستاندار اسبق استان فارس، مرحوم جناب آقای محمدجعفر نجفی علمی که از پیشکسوتان علمی نظام تعلیم و تربیت بود وپس از سال‌ها تحمل بیماری دارفانی را وداع گفت موجب تاثر و تالم اینجانب شد.

مرحوم نجفی علمی پس از انقلاب به عنوان اولین مدیرکل تربیت معلم کشور منصوب و همچنین ازاستانداران تلاشگر فارس بود که دوران مسوولیتی خود را صرف خدمت به مردم کرد که خاطرات خدمت های ایشان خصوصا در دوران دفاع مقدس در امر تقویت جبهه ها در اذهان به یادگار خواهد ماند

اینجانب از سوی جامعه بزرگ فرهنگیان ودانش آموزان استان فارس این مصیبت را به خانواده وبیت عزیز آنمرحوم وبستگان محترم تسلیت گفته و ازدرگاه ایزدمتعال برای خانواده و وبستگان صبر جمیل و اجر جزیل وبرای آنمرحوم ،مغفرت وعلوّ درجات مسالت دارم.

علی عسکر نجفی

مدیرکل آموزش وپرورش فارس"

«محمدجعفر نجفی علمی» از استانداران تلاشگر فارس بود که دوران مسوولیتی خود را صرف خدمت به مردم کرد.تشویق اصناف و تمامی گروه‌های جامعه برای مشارکت در امر تقویت جبهه‌ها سرلوحه برنامه های وی بود. محمد جعفرنجفی علمی از خرداد 1365تا شهریور 1367برای مدت دوسال و 9 ماه استاندار فارس بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار