ایمان به خدا راه خروج از خودباختگی

سمنان (پانا) - از دو فرزند جانباز که موفق شدند در رشته پزشکی پذیرفته شوند، تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۶۷۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ایمان به خدا راه خروج از خودباختگی

محمد دستورانی به اتفاق جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان و شهرستان سمنان در دیدارهای جداگانه با خانواده 2 نفر از جانبازان سمنانی ملاقات کردند.

الهام سماوی، رییس اداره امور شاهد و ایثارگران استان در این خصوص گفت: این دیدارها به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت صورت گرفت. وی خاطر نشان ساخت، فاطمه زمان پور و فاطمه حاجی قربانی فرزندان این جانبازان که در مدارس شاهد تحصیل می کردند پس از موفقیت در کنکور سراسری در رشته پزشکی پذیرفته شده و مشغول به تحصیل هستند که بهانه اصلی انجام این برنامه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این دیدارها در سخنان کوتاهی گفت: در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی امام راحل (ره) تسخیر لانه جاسوسی را به عنوان انقلاب دوم یاد کرد. انقلابی که از انقلاب اول خیلی مهم تر است. اگر انقلاب دوم رخ نمی داد و انقلاب تداوم نمی یافت و انقلاب اول که از مجاهدت آحاد مختلف مردم و جوانان به دست آمده بود در نطفه خاموش می شد.

دستورانی اضافه کرد: شهید فهمیده و شهید فهمیده ها به همه ما در دوران دفاع مقدس آموختند که اگر قرار است ملتی خود را بسازد و از خودباختگی خارج شود راهش ایمان به خداست که در انقلاب اسلامی این خط همیشه پررنگ بوده و خواهد بود.

تجلیل از مقام شامخ پدران جانباز و اعطای لوح و هدیه به فرزندان آنان از دیگر برنامه این دیدارهای جداگانه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار