در گفت‌وگو با پانا

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه: جای خوشحالی دارد که کاراته ایران به جایگاهی رسیده که مربی لژیونر دارد

روسیه از ۶ مربی رزومه گرفت تا من سرمربی شدم/ دلم برای کاراته ایران تنگ می‌‌شود

تهران (پانا) – حسین روحانی که به تازگی سرمربی تیم ملی کاراته روسیه شده معتقد است مسیر موفقیت‌های کاراته ایران بدون حضور او ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۹۶۶۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه: جای خوشحالی دارد که کاراته ایران به جایگاهی رسیده که مربی لژیونر دارد

حسین روحانی سرمربی جدید تیم ملی کاراته روسیه پس از حضور در این کشور و عقد قرارداد یک ساله با تیم ملی روسیه گفت: از مدت‌ها قبل صحبت از حضورم در یکی از کشورهای همسایه به عنوان سرمربی مطرح بود و پیشنهادهای داشتم اما در مسابقات لیگ جهانی‌ کاراته به میزبانی روسیه، رئیس فدراسیون کاراته این کشور از من رزومه خواست و جلسه‌ای هم با هم برگزار کردیم. به غیر از من 6 مربی دیگر هم رزومه خود را به آنها ارائه کرده بودند و آخرین نفر من بودم که خدا را شکر رضایت آنها را جلب کرد و مورد موافقت قرار گرفت.

سرمربی جدید تیم ملی کاراته روسیه در مورد جدایی از کاراته ایران اظهار کرد: کاراته ایران در این چند سال نشان داد حرف برای گفتن دارد و به اندازه‌ای این رشته موفق است که هم اکنون مربیان لژیونر زیادی در کشورهای مختلف در حال مربیگری هستند. جای خوشحالی دارد که کاراته ایران به جایگاهی رسیده که مربی لژیونر دارد. این نشان می‌دهد کاراته ایران بسیار قدرتمند است. من هفت سال با تیم ملی بزرگسالان کاراته ایران کار کردم و به عنوان مربی در کنار ملی‌پوشان حضور داشتم، می‌توانم به جرات بگوییم کاراته ایران در دنیا از حریفان جدی کشورهای دیگر محسوب می‌شود و خدا را شکر می‌کنم در موفقیت‌های کاراته ایران سهم کوچکی داشتم.

وی در مورد کسب سهمیه المپیک توسط ملی‌پوشان کاراته ایران عنوان کرد: برنامه فدراسیون جهانی کاراته به صورت خیلی فشرده است و ملی‌پوشان کاراته برای رسیدن به سهمیه المپیک باید در مسابقات مختلف حضور پیدا کنند و پس از پایان هر مسابقه باید خودشان را برای مسابقه بعدی آماده کنند. برخی از ملی‌پوشان ما سهمیه المپیک را در مسابقات اسفند ماه کسب می‌کنند و برخی دیگر هم اردیبهشت ماه سال ۹۹ سهمیه را کسب خواهند کرد که در واقع آخرین فرصت آن‌هاست.

روحانی ادامه داد: امیدوارم که تعداد ملی‌پوشان ایران در المپیک توکیو زیاد باشد. با توجه به شرایطی که کاراته دارد مشخص نیست که این دوره تنها دوره حضورش در المپیک حضور باشد یا در دوره‌های بعد هم می‌تواند حضور پیدا کند، امیدوارم در این دوره ملی‌پوشان کاراته با کسب مدال المپیک جواب زحمت‌های خود را بگیرند.

سرمربی سابق تیم ملی کاراته ایران در پایان گفت: بدون شک کاراته ایران با من و بدون من جزء فدراسیون‌های بزرگ دنیا بوده و خواهد بود. دلم برای کاراته ایران تنگ می‌شود و برای همه جامعه کاراته ایران و به خصوص ملی‌پوشان که در راه کسب سهمیه تلاش می‌کنند آرزوی موفقیت می‌‎کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار