دومین جلد رمان گرافیکی «ارشیا» رونمایی می‌شود

تهران (پانا) - مراسم رونمایی از دومین جلد رمان گرافیکی «ارشیا» با حضور نویسنده اثر، اشکان رهگذر، کارگردان انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» روز دوشنبه 13 آبان در عمارت روشنان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۶۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلد رمان گرافیکی «ارشیا» رونمایی می‌شود

به گزارش روابط عمومی استودیو هورخش، دومین جلد رمان گرافیکی «ارشیا» از سری رمان‌های مصور انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» با حضور اشکان رهگذر، نویسنده و کارگردان، امید ابراهیم، استاد دانشگاه و رسول رضایی جو، طراح و تصویرگر در عصر روز دوشنبه 13 آبان در گالری عمارت روشنان واقع در اندرزگو برگزار می‌شود.

هم‌زمان با این مراسم رونمایی و جشن امضا، کارگاه آموزشی تصویرسازی رسول رضایی جو، تصویرگر و طراح این رمان در کنار مسابقه طراحی و نویسندگی کمیک برگزار خواهد شد. شرکت در این کارگاه و مسابقه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

رمان گرافیکی «ارشیا» که برگرفته از شخصیت ارشیا، وزیر دربار جمشید شاه است قصه دوران نوجوانی این شخصیت را روایت می‌کند. شخصیتی که پرویز پرستویی صداپیشگی آن را در انیمیشن «آخرین داستان» بر عهده دارد. این انیمیشن که تاکنون موفق به دریافت یازده عنوان جایزه ملی و بین‌المللی شده است به‌تازگی در فهرست جایزه آکادمی اسکار قرارگرفته است.

مجموعه رمان گرافیکی «ارشیا» توسط استودیو هورخش که پیش‌ازاین مجموعه رمان‌های مصور «جمشید» را در چهار جلد منتشر کرده به چاپ رسیده است. این رمان با ویراستاری زهرا نجفی، حضور کیان کهرم به‌عنوان مشاور باستان‌شناسی، طراحی جلد، استوری برد، طراحی و رنگ رسول رضایی جو، طراحی گرافیکی ملیحه بیدکی فلیان، مدیریت تولید علی قربانی و مدیران اجرایی آرمان رهگذر، نفیسه مقدم‌پور و تارا صدیقی صورت پذیرفته است.

رمان مصور «ارشیا» در دو جلد طراحی‌شده که نخستین جلد آن در اسفندماه سال گذشته رونمایی شد.

گفتنی است مراسم رونمایی و جشن امضای دومین جلد رمان گرافیکی «ارشیا» رأس ساعت 17 روز دوشنبه 13 آبان در گالری عمارت روشنان به آدرس بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، خیابان نوری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار