مسائل و مشکلات شهرک صنعتی فولاد پیگیری شد

یزد(پانا) - در نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با فرماندار و اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی فولاد، مهمترین مسائل و مشکلات این شهرک پیگیری شد.

کد مطلب: ۹۶۶۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مسائل و مشکلات شهرک صنعتی فولاد پیگیری شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در نشست" سیدعلی عزالدینی" مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، "هادی هادی نسب" فرماندار، " مصطفی پور دهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و " سید هادی حسینی" شهردار خضرآباد" با اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی فولاد، مهمترین مسائل و مشکلات این شهرک پیگیری شد.

فرماندار اشکذر گفت: دولت برای گاز رسانی به شهرک صنعتی فولاد بالغ بر 350 میلیارد ریال هزینه کرده است.

هادی هادی نسب افزود: در کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز مبلغ 2میلیارد ریال جهت تامین بخش دیگری از زیرساخت این شهرک اختصاص داده شده است.

وی ضمن تاکید بر توجه ویژه واحدهای مستقر در شهرک به مسئولیت های اجتماعی شان در قبال شهرستان، اظهار داشت: رعایت استانداردهای زیست محیطی و عدم آلایندگی دو موضوع مهمی هستند که مورد مطالبه مردم بوده و همواره مجموعه فرمانداری بر آن نیز تاکید دارد.

فرماندار اشکذر با اشاره به استقرار صنایع فولادی در این شهرک و احتمال بروز حوادث مختلف از جمله آتش سوزی، بر تامین و تجهیز ایستگاه ایمنی شهرک در جهت مقابله با حوادث احتمالی تاکید نمود.

در این نشست راهکارهای قانونی در جهت فعال نمودن ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی فولاد مطرح و اعضا نقطه و نظرات خود را پیرامون آن بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار