گزارش پانا

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی : مردم در پی اهداف انقلاب هستند

تبریز(پانا) - رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت که هرساله شاهد حضور بیشتر مردم در راهپیمایی ها هستیم که این موضوع باعث شکست دشمنان است.

کد مطلب: ۹۶۶۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رییس کل دادگستری  آذربایجان شرقی : مردم  در پی اهداف انقلاب هستند

موسی خلیل اللهی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به مشکلات معیشتی مردم کشورگفت: امام خمینی (ره) برای مردم یک راه و هدف تعیین کرده است و مردم همواره به دنبال همان هدف ها حرکت می کنند و ارزش و اعتبار این هدف بالاتر از وضعیت اجتماعی و اقتصادی است. شاید مردم زیر فشار باشند و از بعضی تهدیدات به ستوه آمده باشند ولی هیچ چیز نمی تواند آنهارا در رسیدن به هدفشان سست و نا امید کند.

تحریم ها روحیه مبارزه گری مردم ایران را افزایش داده است

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا بیان کرد: :مردم ایران همواره حق طلب بوده اند و تاریخ ایران نشان می دهد که مردم، بر حق و عدالت همیشه پایبند بوده اند.

محمد کلامی در خصوص تحریم ها گفت: این تحریم ها به واسطه اینکه یک عمل غیر انسانی و ضد بشری است روحیه مبارزه گری مردم ایران را بالا برده و نتیجه آن حضور پرشور امروز مردم ایران شده است تا همه ببینند برخلاف تحریم ها و تهدیدات حضور مردم پررنگ تر از سال های قبل شده است.

وی گفت: افراد در طول تاریخ به دو دسته جبهه مدافعان حق و مظلومان و جبهه استکبار تقسیم شده اند که همیشه باهم در تقابل بودند و نمونه بارز آن در حماسه عاشورا بوده و امروز نیز تقابل جبهه استکبارطلب آمریکا با جبهه مدافع مستفضعفین عالم با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

وی به دانش آموزان توصیه کرد: دانش آموزان در طول تاریخ ایران به واسطه جوانی، فطرت پاک و روحیه عدالت طلبانه و روحیه انسان دوستانه داشته اند که اگر این روحیه را حفظ کنند و برای علم آموزی و اخلاق تلاش کنند می توانند آینده بهتری برای کشورمان رقم بزنند.

قدرت آمریکا رو به افول است

علیرضا رنجی پو، بازیگر و طنزپرداز نیز در حاشیه مراسم راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که قدرت آمریکا رو به افول است ان شاالله این فرمایش ایشان به زودی حقیقت پیدا می‌کند.

وی گفت: هر سال جمعیت شرکت‌کننده در راهپیمایی ها از سال قبل بیشتر شده و راهپیمایی با شکوه تر برگزار می شود و در آینده نیز باشکوه تر از همیشه برگزار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار