بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت 13 آبان منتشر شد

تهران (پانا) - سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای منتشر کرد.

کد مطلب: ۹۶۵۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت 13 آبان منتشر شد

در بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان آمده است:

«با درود و سلام بی‌کران به ساحت مقدس و نورانی پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و اهل بیت مطهرش و همچنین روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب بزرگ و تاریخی اسلامی ایران و با تقدیم بهترین سلام‌ها به ارواح طیبه شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و به ویژه 36 هزار شهید دانش‌آموز و شهدای سرافراز فاتح لانه جاسوسی شیطان بزرگ، شهیدان وزوایی و رجب‌بیگی.

13 آبان یادآور مقاطعی پر اهمیت و راهبردی در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی و نماد استکبارستیزی و شکستناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر است. تسخیر لانه شیطان که توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نام گرفت و همچنین به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان پیشگام انقلاب اسلامی در 13 آبان 57 در دانشگاه تهران که در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در امور کشور توسط دژخیمان پهلوی به شهادت رسیدند.
نوجوانان نسل چهارم، خود را مهیای ورود به عرصه‌های مختلف نبرد با دشمنان و شیاطین عالم می‌کنند و آماده‌اند تا فرموده رهبر و مقتدای خود قله‌های بلند تهذیب، تحصیل و ورزش را از آن خود نمایند. نسل تمدن‌ساز ایران اسلامی، امروز به‌خوبی می‌دانند دشمنانِ مأیوس شده از جنگ نظامی با ملت ایران، راه‌های جدیدی را برای نفوذ در فرهنگ، اقتصاد و سیاست این سرزمین هدفگذاری کرده‌اند لذا همگام با کسب مهارت‌های نظامی و دفاعی، قلم و اندیشه خود را نیز مهیای نبرد با دشمنان می‌کنند و آماده‌اند تا در کنار گروه‌های مختلف مردم، پرچم مقدس ایران عزیز را در جای جای گیتی به اهتزاز درآورند.»

این بیانیه می‌افزاید: «دانش‌آموزان بسیجی ایران اسلامی یکپارچه و یکصدا انزجار خود را از تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار و اسرائیل غاصب جنایتکار اعلام نموده و معتقدند با اتکا به تدابیر راهگشا و حکیمانه رهبر انقلاب و بهره‌گیری از تجربیات دوران پر افتخار دفاع مقدس و میدان دادن به جوانان انقلابی که راهگشای اجرای اقتصاد مقاومتی خواهد بود مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گوی استکبار زده خواهد شد.
یادمان نرفته است که رهبر معظم انقلاب سال گذشته در دیدار با دانش‌آموزان و دانشجویان به مناسبت 13 آبان فرمودند: «آمریکا رو به افول است»، شکی نیست با میدان دادن به جوانان روزی خواهد رسید به دستان با برکت همین جوانان و با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تمدن غرب افول خواهد کرد و جای خود را به تمدن‌ نوین اسلامی خواهد داد.

افتخارآفرینی دانش‌آموزان در میادین مختلف علمی و فناوری، سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سال‌های اخیر به وضوح نشان می‌دهد نسل چهارم انقلاب به درک دقیق و درستی از نیازهای کشور در بخش‌های مختلف دست یافته است لذا آماده است تا در عرصه نبرد گسترده اقتصادی نیز با بهره‌گیری از الگوی مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های درونی، پوزه استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای آنها را به خاک بمالد.
به ملت بزرگ ایران و نیز آزادی خواهان سراسر جهان اطمینان می‌دهیم نسل چهارم انقلاب با وجود هجمه‌های گسترده و مختلف فکری-فرهنگی دشمنان طی سال‌های اخیر نه‌تنها از هیچ یک از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی کوتاه نخواهد آمد بلکه تلاش و اهتمام خود را برای پیگیری آنها در بخش‌های گوناگون افزایش داده و با هوشیاری کامل هرگز اجازه نخواهد داد مفاهیم عمیق و نورانی انقلاب اسلامی و سیره عملی پیر جماران، تحت عناوین روشنفکرمآبانه مورد تحریف قرار گرفته و یا به دست فراموشی سپرده شوند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی، امروز از مدعیان حقوق بشر سؤال می‌کنند که چرا در برابر نسل کشی‌های اخیر یمن و نیز کشتار مردم بحرین و فلسطین سکوت نموده و در پشت پرده سیاست از اینگونه اقدامات ابراز شادی و خرسندی می‌کنند؟
حمله صدام به ایران و کویت، جنگ‌های صهیونیست‌ها با حزب‌الله و حماس، بحران سوریه، پیدایش داعش، دولت‌سازی در کردستان عراق، انتقال داعش به افغانستان، جنگ یمن، و معامله قرن سلسله پدیده‌هایی هستند که حتماً خود آنها یا مشابه‌شان ادامه خواهد یافت و آرامشی در جهان اسلام حاکم نخواهد شد.
تجربه نشان داده است در نقطه مقابل و در مواجهه با «محیط بحران»، گفت‌وگو و دیپلماسی موجب رفع بحران نمی‌شود و غرب با حضور مستقیم نظامی و حمایت از دولت‌های غیرمردمی و تحریک اختلافات کلامی در پی افزایش ضریب امنیت صهیونیست‌هاست. مسأله فلسطین با سی سال گفت‌وگو حل نشد، اما با چند جنگ چریکی حماس و حزب‌الله اهمیت «نظریه مقاومت» برجسته‌تر شد یا مثلا مسأله داعش با گفت‌وگو قابل حل نبود، اما با سیاست مشت آهنین فروپاشید.
پیروزی جبهه حزب‌الله در تمامی عرصه‌های مقاومت قطعی است و به فضل خداوند متعال به‌زودی رقم خواهم خورد اما این جوانان برومند جمهوری اسلامی هستند که باید با تبیین و تبلیغ نظریه مقاومت راه را جهت اجرای این راهبرد و پیشبرد در جمهوری اسلامی هموار نمایند.

و اما سخن پایانی، اکنون که اذناب استکبار در منطقه با کمکِ ایادی داخلی‌شان کمرِ همّت برای دست‌اندازی به حقوقِ مُسلَّمِ ملّتِ انقلابی و مؤمن بسته‌اند و اهدافِ مختلفی از جمله حمله به محورِ مقاومت در منطقه را دنبال می‌کنند، ما وارثانِ مکتبِ شهید فهمیده‌ها و بهنامِ محمدی‌ها به آنانی که خواسته یا ناخواسته دست به چنین اعمالی می‌زنند اعلام می‌داریم که با تَأسّی از شهدای قهرمان دانش‌آموز تا آخرین قطره خونمان بر سرِ آرمان‌های بلندِ امامِ راحل و شهدا ایستاده‌ایم و با مولا و مُقتدایمان، اِمامِ زمان عَجَّلَ الله تَعالی فَرَجَهُ الشَّریف و نایبِ برحَقِّشان حضرتِ امام خامنه‌ایِ عزیز، عهد و پیمان می‌بندیم که در جهتِ برپاییِ حکومتِ صالحان و مستضعفان تا ظهورِ مُنجیِ عالمِ بشریّت و برپایی عدل و داد در جهان از هیچ کوششی دریغ ننماییم.
سازمان بسیج دانش‌آموزی از همه آحاد ملت سربلند و عزیز به‌ویژه دانش‌آموزان بصیر و هوشمند، ولایی و استکبارستیز ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور باصلابت خود در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، عمق دشمن شناسی و نفرت خود را به رخ قطب روبه افول و فروپاشی مستکبرین یعنی آمریکای جنایتکار بکشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار