مدیر ایمنی توزیع برق یزد: وقوع حادثه به دلیل کمبود تجهیزات فردی توجیه ندارد

یزد(پانا) - مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : وقوع حادثه به دلیل کمبود تجهیزات فردی و گروهی توجیه ندارد وتجهیز کارگاه پیمانکاران قبل از ابلاغ کار ضروری است.

کد مطلب: ۹۶۵۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر ایمنی توزیع برق یزد: وقوع حادثه به دلیل کمبود تجهیزات فردی توجیه ندارد

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس محمدحسین دیرند در بازدید از تجهیز کارگاه پیمانکاران تست دیماندی ، با اشاره به اینکه قبل از ابلاغ به کار پیمانکاران ، تجهیزات ایمنی فردی و گروهی و تجهیزات کار آنان بررسی خواهد شد ، افزود : وقوع حادثه به دلیل کمبود تجهیزات فردی و گروهی توجیه ندارد وتجهیز کارگاه پیمانکاران قبل از ابلاغ کار ضروری است.

وی تاکید کرد : رعایت مقررات ایمنی قبل از انجام کار ، حین فعالیت و بعد از آن برای همه پیمانکاران الزامی است و به راحتی از کنار آن عبور نخواهیم کرد.

دیرند ضمن بیان روش اجرایی تجهیزات و اعلام موارد نقض آن به شرکت های پیمانکاری ، خاطرنشان کرد : صلاحیت پیمانکاران بر اساس ارزیابی اولیه (تجهیز کارگاه ) و نظارت مستمر حین کار در طول سال انجام می شود.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اذعان بر اینکه موضوع آموزش و فرهنگ سازی در حوزه ایمنی پیمانکاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، خاطرنشان کرد : در سال گذشته 200 برقکار از 160 پیمانکار فعال در سطح استان ، آموزش های لازم ایمنی را فراگرفتند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار