بررسی مشکلات واحدهای تولیدی چوب درشهرک صنعتی سهند منطقه چهاردانگه

اسلامشهر(پانا) - با حضور فرید موسوی نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی ،پرنیان مدیر شهرکهای صنعتی،حسینی رئیس اتحادیه چوب شهرک و مدیران واحدهای تولیدی جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی چوب درشهرک صنعتی سهند منطقه چهاردانگه (اسلامشهر) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات واحدهای تولیدی چوب درشهرک صنعتی سهند منطقه چهاردانگه

در این نشست صابر پرنیان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در سخنانی با اشاره به اینکه کارگران ما مظلومانه تلاش میکنند،اظهار داشت:6000واحد تولیدی صنعتی ما درشهرک صنعتی سهند ازامکانات اولیه مخابرات،آسفالت و...محروم هستند .

او در ادامه افزود:47 بافت صنعتی استان تهران روی کاغذ غیر مجوز دار هستند ولیکن عرصه عمل و محل تولید ثروت در اقتصاد ماهستند که عامل اشتغال 35000نفر میباشند.

پرنیان اذعان داشت: اگر از مصوب ظالمانه شعاع 120کیلومتری رهایی پیدا کنیم با کمال آرامش پروانه تولید صادر و طبق مصوب کمیسیون زیر بنایی هیئت دولت شهرکهای خصوصی تاسیس خواهد شد.

در ادامه مدیران واحدهای تولیدی صنعت چوب شهرک سهند با بیان دیدگاه های خود اهم مشکلات پیشرو را شامل موارد زیر برشمردند: مشکلات کلی در رابطه با شهرداری چهاردانگه ،تخریب سوله‌ها ،در حال ترک کردن 99 واحد تولیدی،نبودن تلفن ثابت و عدم آنتن دهی موبایل و ضعیف بودن سیستم اینترنت،نبودن سیستم گاز و گرمایشی در زمستان،حضور نداشتن آتش نشانی،درمانگاه ونبودن روشنایی مناسب.

در ادامه سید فرید موسوی نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهروپردیس در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به اینکه مادر استان تهران علیرغم پیشرفته بودن مشکلاتی داریم ،اظهار داشت: ما اگر کمی از شهر تهران فاصله میگیریم مشکلات و محرومیتها خودرا بیشتر نشان میدهد.

او در ادامه افزود: کلیه مسئولین دستگاه ها و ارگانهای اجرایی در شهرستان اسلامشهر و مناطق چهاردانگه و احمد آباد مستوفی تاکنون از این همه مشکلات شما در جلسات گوناگون از جمله حضور وزیر صنعت ،معدن و تجارت و نمایندگان مالیاتی سخنی نگفته و مشکلات شما از سطح شهرکتان فراتر نرفته و به ما انعکاس نیافته است.

او خاطر نشان کرد:ما در 16شهرک شهرستان ری با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران و یا 89000واحد تولیدی پردیس مشکلات را حل کردیم و یا در مسیر ریلی تحقق موضوع قرار دادیم.

موسوی تصریح کرد: در دورانی که ما به روستاهای سیستان و بلوچستان اینترنت میدهیم و یا جشن گاز رسانی میگیریم وجود این مشکلات در شهرک صنعتی سهند جای تعجب دارد و این فقط برای ما جای شرمندگی دارد.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهروپردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:در قوانین جدید پرداخت مالیات و ارزش افزوده یک درصد از مبلغ دریافتی از شما تولید کنندگان باید در شهرک خودتان هزینه شود .

او بیان داشت: اکنون من نمیگویم تمام مشکلات را به سرعت حل خواهم کرد،اما در درجه اول مسئله اینترنت ،موبایل و تلفن ثابت شما را تادهه فجر 98 حل خواهیم کرد و در بقیه موارد با دریافت گزارش از شهرداری چهاردانگه و برگزاری جلسات با مسئولین اسلامشهر و احمدآباد مستوفی و حضور چهار نماینده از شش هزار واحد تولیدی شهرک شما حضور استاندار تهران را نیز داشته باشیم و در مرحله بعد ستاد رفع موانع تولید نیز وارد کار شود.

موسوی گفت: در شرایط کنونی اقتصادی کشور که شما باید دغدغه تولید ،جذب مشتری و ....را داشته باشید هنوز پس از ده سال درگیر مشکلات کسب حقوق اولیه خود هستید جای شرمندگی برای ما دارد و در آینده نزدیک سعی خواهیم کردکارشما درمسیر تحقق وحل مشکلات قرار گیرد و ادارات متولی نیز به صورت جدی پیگیر درخواستهای شما باشند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار