امام جمعه موقت فیروزکوه :فریاد مظلومانه شهدا مقاومت در برابر دشمنان است

فیروزکوه (پانا) - امام جمعه موقت فیروزکوه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان گفت: ندای مظلومانه شهدای عزیزِ ما این است که به ما می گویند قوی باشیم و بدانیم پیروزی از آن ما است.

کد مطلب: ۹۶۵۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت فیروزکوه :فریاد مظلومانه شهدا مقاومت در برابر دشمنان است

حجت الاسلام سراج، امام جمعه موقت فیروزکوه در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان این شهرستان اظهار داشت: مسئله امروزِ ما و پیام این یادواره بزرگداشت مقام شهدای دانش آموز است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: کشوری که پی در پی به دنبال حقیقت است و از حقیقت دفاع می کندوقرآن کریم هم بشارت داده آن افرادی که در راه رضایت خداوند قدم بر می دارند یقین داشته باشند که کارهای آنها از بین نمی رود و عمل دین ضایع نمی شودو مردم و مسئولین مطمئن باشند که ما آینده بسیار درخشان و امید بخش خواهیم داریم، زیرا این امر وعده قرآن کریم و پیام شهدای دانش آموز است که جانشان را در راه اسلام فدا کردند و فداکاری آنان آینده بسیار خوبی را برای ما رقم می زند.

او خاطر نشان کرد: اگر تا دیروز در شلمچه و در نزدیکی‌های بصره با دشمن و استکبار می جنگیدیم،جنگِ ما با بعثی‌ها نبوده بلکه جنگ ما با دنیای ظلم و ستم بوده ، اما امروز شکر خدای متعال آن قدر مقتدر هستیم که در دیار کفر دشمن با تمام توان با دشمن می جنگیم و دشمن به زانو در آمده و این نتیجه ندای مظلومانه شهدای عزیزِ ما است که به ما می گویند قوی باشید و بدانید پیروزی از آن ما است.

در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان شهرستان فیروزکوه مسئولین شهرستان از نمایشگاه "قاب خاطره ها" بازدید کردند و گروه سرود محبان ولایت از مدرسه دخترانه حضرت فاطمه زهرا(س)، ادای احترام به ساحت مقدس شهدا توسط دانش آموزان دبیرستان پسرانه امام علی (ع) اجرا شد و دراز خانواده های معظم شهدا و فرهنگیان ومربیان اردوی راهیان نور سال گذشته تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار