برگزاری مانور پدافند غیر عامل در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مراسم مانور پدافندغیرعامل با حضورمعاون سیاسی ،انتظامی فرمانداری،مدیرآموزش و پرورش،فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) ، عضو شورای شهرو ارگانهای امدادی هلال احمر،اورژانس آتش نشانی و نیروی انتظامی درآموزشگاه فرزانگان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور پدافند غیر عامل در اسلامشهر

در این برنامه پس از به صدا در آمدن آژیر مانور، دانش آموزان با اجرای عملیات پناه گیری بسرعت درحیاط واحد آموزشی جمع شدندو نیروهای امدادی نیز درعملیات گوناگون به اطفای حریق و حمل مجروج پرداختند و در ادامه زنگ هفته پدافند غیر عامل نیز نواخته شد.

سپس حسینعلی بنارمدیر آموزش و پرورش درسخنانی با گرامیداشت یادو خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی،شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت:برگزاری این مانورها و تمرینها درجه آسیب پذیری افراد را به حداقل خواهد رساند و با انتقال آموخته‌ها در این برنامه‌ها توسط دانش آموزان به سایر اعضای خانواده میتوان جامعه ایمن داشته باشیم.

جعفری معاون سیاسی، انتظامی فرماندار اسلامشهر هم در سخنانی بیان داشت: پدافند غیر عامل به اندازه تاریخ بشر قدمت داردو در دوران ما نیز اهمیت و توجه به بحث بیوتروریسم موجب شدمقام معظم رهبری (مدظله العالی )در آبان سال 89دستور اجرای برنامه پدافند غیر عامل به دستگاههای خدمات رسان ابلاغ نمودند.

/خبرنگار : زهرا سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار