«خوابِ بیدار» جایزه اول یک جشنواره آمریکایی را کسب کرد

تهران (پانا) - فیلمنامه «خوابِ بیدار» به نویسندگی ایمان داوری برنده‌ جایزه اول جشنواره‌ Flickers' Rhode Island آمریکا شد.

کد مطلب: ۹۶۵۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
«خوابِ بیدار» جایزه اول یک جشنواره آمریکایی را کسب کرد

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمنامه «خوابِ بیدار» (Sleep No More) به نویسندگى ایمان داوری در سی و هفتمین دوره جشنواره Flickers' Rhode Island برنده جایزه اول فیلمنامه در بخش فیلمنامه‌ی بین الملل شد.

از میان ۵۴۳فیلمنامه شرکت کننده،۴۲اثر به بخش فینال راه یافت و ۱۶فیلمنامه در ۸بخش برنده جوایز اصلی شدند.

از جوایز جشنواره می توان به دریافت آخرین نسخه نرم افزار Final draft ( به ارزش250 دلار)،حق اشتراک رایگان از InKTip ،دعوت به جشنواره در سال2020 ،استفاده رایگان از تمامی امکانات جشنواره و شرکت در ورکشاپ فیلمنامه نویسی ScriptBiz™ اشاره داشت.

این جشنواره جزو ۵۰فستیوال برتر جهان از دیدگاه مجله موویمیکر ( Movie Maker)،۱۰جشنواره برتر آمریکا، مورد تایید The Canadian screen awards و همچنین جایزه بفتا و آکادمی اسکار است.

ایمان داوری اولین ایرانی شرکت کننده در این رویداد است که توانسته در این جشنواره حائز رتبه شود.

فیلمنامه «خوابِ بیدار» پیش از این در جشنواره هاى مختلفى درخشیده که از جمله آنها می‌توان به حضور در بخش داوری نهایی جشنواره‌های Independent Talents International Film ،Oaxaca film festival، نامزدى دریافت بهترین فیلمنامه در جشنوارهTwister Alley Film Festival Evolution و جشنواره بین‌المللی فیلم مایورکا اشاره داشت.

ایمان داورى یکى از فیلمنامه نویسان و کارگردانان جوان و مستقل کشور است که تاکنون بیش از دهها فیلمنامه کوتاه و بلند و همچنین فیلم هاى کوتاه او در جشنواره ها و رویدادهاى بین المللى حائز دریافت جایزه و همچنین راهیابى به مراحل نهایى فستیوال‌ها شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار