بیانه سازمان دانش آموزی استان کرمان

کرمان ( پانا ) - 13آبان نقطه عطفی است در تاریخ انقلاب اسلامی ایران که با افتخار آفرینی دانش آموزان و دانشجویان پیرو مکتب الهام بخش حضرت امام (ره) برگ زرین دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آمد و با تسخیر لانه جاسوسی هیمنه پوشالی آمریکا را به ذلت و خواری کشاندند به گونه ای که حضرت امام(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد فرموده است.

کد مطلب: ۹۶۵۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانه سازمان دانش آموزی  استان کرمان

بیانه سازمان دانش آموزی استان کرمان

13آبان نقطه عطفی است در تاریخ انقلاب اسلامی ایران که با افتخار آفرینی دانش آموزان و دانشجویان پیرو مکتب الهام بخش حضرت امام (ره) برگ زرین دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آمد و با تسخیر لانه جاسوسی هیمنه پوشالی آمریکا را به ذلت و خواری کشاندند به گونه ای که حضرت امام(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد فرموده است.

با شروع چله دوم انقلاب در پرتو رهبریهای خردمندانه مقام معظم رهبری و ایثار و فداکاریهایی شهیدان والامقام ایران اسلامی عزتمندانه ترین برهه تاریخی خویش را تجربه می کند و آمریکای جنایت کار سردمدار استکبار جهانی در انزوای تاریخی خویش به سر می برد. بی تردید این نعمت الهی مرهون روحیه استکبار ستیزی و از برکات ارزشمند جبهه مقاومت است اعتقاد داریم که 13آبان سر آغاز افول و فروپاشی استکبار جهانی است.

ما دانش آموزان پیشتاز دیار کریمان به عنوان بخشی از نیروهای ارزشی و انقلابی گام دوم انقلاب را در حالی شروع می کنیم که جهان اسلام آبستن حوادث زیادی می باشد و سخت ترین تحریمهای دشمن بر علیه ملت غیور ایران ناجوانمردانه تحمیل شده است.

اما عنصر اراده ی ملی و باور(ما می توانیم) را بیشتر از گذشته به توانایی داخلی تکیه داده و بر عزت و اقتدار ما می افزاید لذا لازم می دانیم تا با بصیرت و آگاهی هشیار تر از همیشه شرایط کنونی جهان اطراف و کشور را درک نماییم.

سازمان دانش آموزی استان کرمان در هفته ی بسیج دانش آموزی با تأسی از شهیدان دانش آموز و فرهنگی و در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه ی گام دوم انقلاب آمادگی خود را برای حضور شور انگیز ، حداکثری و با نشاط در مراسم راهپیمایی یوم ا... 13 آبان اعلام می دارد تا جلوه ای عظیم از همبستگی ملی را با شعاراستکبار ستیزی ومقاومت اسلامی در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی به نمایش بگذارد.

سازمان دانش آموزی استان کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار