حجت نظری: ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی و خدماتی شهر تشکیل شود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران در تذکری خواستار تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی - خدماتی شهر تهران شد.

کد مطلب: ۹۶۵۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
حجت نظری: ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی و خدماتی شهر تشکیل شود

حجت نظری با تذکری در یکصدو هفتادو سومین جلسه شورا خواستار تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی -خدماتی شهر تهران شد، گفت: طرحی به نام «تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی - خدماتی شهر تهران» که در زمان فعالیت شورای سوم و در شهریورماه سال 1387 تصویب و از سوی رئیس وقت شورا برای اجرا به شهردار وقت ابلاغ شد.

نظری افزود: هدف از تصویب آن نیز جلوگیری از اقدامات موازی ناشی از بخشی نگری‌های سازمانی و فقدان مدیریت یکپارچه یا لااقل هماهنگ شهری در اقداماتی نظیر حفاری، توسعه فضاها و معابر عمومی، توسعه و مرمت تاسیسات و ... بود که منجر به هدررفت سرمایه و ایجاد نارضایتی شهروندان تهرانی شده بود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با بیان اینکه متاسفانه تشکیل این ستاد به هدف اصلی خود نرسید، ادامه داد: در دوره مدیریت شهری فعلی هم که اصلا این ستاد تشکیل نشده است. تا جایی که بنده در شهریورماه امسال نیز درباره بازسازی و مرمت معابر حفاری شده به معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران تذکر داده و خواستم تا فکری برای حل این مشکل شود که البته تدبیری برای حل آن اتخاذ نشد و همچنان شهروندان بسیاری، به طرق مختلف نارضایتی خود را از کنده‌کاری‌ها و ... در سطح معابر اعلام می‌کنند.

وی افزود: لازم است که برابر مصوبه شورا، این ستاد که اعضای آن مرکب از نمایندگانی از شورای شهر، معاونین شهردار، نماینده فرمانداری و مدیران عامل دستگاه‌های مختلف خدماتی در شهر و ... است، هرچه زودتر تشکیل شده و مصوبات آن برای اجرا به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شود.

نظری در بخش دیگری از سخنانش با گرامی داشت سیزدهم آبان‌ماه، روز مباره با استکبار جهانی یادی از زنده‌یاد اعظم طالقانی کرد و افزود: ایشان حقیقتا از زنان مبارز رژیم سابق و از فعالان پرتلاش حقوق شهروندی و حقوق زنان بود. در آخرین باری که به ملاقات‌شان رفتم تاکید داشتند که باید همه تلاش کنیم تا شوراها به جایگاهی که مرحوم آیت الله طالقانی مد نظر داشت، برسد. امیدوارم که بتوانیم ‌به‌رغم تمام سنگ‌اندازی‌ها شورا را به چنین جایگاهی ارتقا دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار