گمانه‌زنی‌ها درباره لیست جدید تیم ملی؛ دعوت از 2 بازیکن جدید و ادامه غیبت 2 لژیونر مطرح ایرانی

تهران (پانا) – لیست تیم ملی فوتبال ایران در حالی پایان این هفته منتشر خواهد شد که به نظر می‌رسد دو بازیکن ایرانی شاغل در فوتبال اروپا جایی در این لیست نداشته باشند.

کد مطلب: ۹۶۵۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
گمانه‌زنی‌ها درباره لیست جدید تیم ملی؛ دعوت از 2 بازیکن جدید و ادامه غیبت 2 لژیونر مطرح ایرانی

تیم ملی فوتبال ایران که با قبول شکست در خانه بحرین، صدر جدول گروه C انتخابی جام جهانی 2022 را از دست داد، باید پنجشنبه 23 آبان در آخرین بازی دور رفت در بصره سخت‌ترین بازی مرحله گروهی را با عراق انجام دهد و در همین راستا قرار است اردوی جدید تیم ملی از 18 آبان در تهران آغاز شود.

در حالی که اسامی 23 بازیکن اردونشین انتهای این هفته از سوی مارک ویلموتس اعلام خواهد شد، گمانه‌زنی‌ها پیرامون تیم ملی فوتبال ایران حاکی از این است که در لیست جدید تیم ملی همچنان ویلموتس جایی برای علیرضا جهانبخش و سعید عزت‌الهی در نظر نگرفته است. عدم حضور این دو بازیکن در دیدارهای برایتون و یوپن باعث شده تا سرمربی بلژیکی تیم ملی درباره آنها فعلا تصمیمی برای حضور در اردوی تیم ملی نداشته باشد.

سوی دیگر در این لیست نام 2 لژیونر که در اردوی قبلی تیم ملی حضور نداشتند، وجود خواهد داشت. علی قلی‌زاده مهاجم تیم شارلوا و امیر عابدزاده گلر تیم مارتیمو بازیکن‌هایی هستند که گفته می‌شود به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد و 2 نفر از بازیکن‌هایی که در لیست دیدار با بحرین بودند، در این لیست جایی نخواهند داشت که احتمالا یکی از این 2 نفر رشید مظاهری گلر تراکتور تبریز است که در 2 بازی 6 بار دروازه‌اش باز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار