استاندار کرمانشاه:

سیل و زلزله نشان داد، بحران‌ها موجب اتحاد بیشتر ایرانیان می‌شود

کرمانشاه (پانا) - استاندار از زحمات و تلاش های مجموعه هلال احمر در هنگام سیل و زلزله تقدیر کرد.

کد مطلب: ۹۶۵۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سیل و زلزله نشان داد، بحران‌ها موجب اتحاد بیشتر ایرانیان می‌شود

هوشنگ بازوند در آیین اهداء پک لوازم خانوادگی به ۷۲۳ خانوار آسیب‌دیده از سیل فروردین ۹۸ که در سالن همایش هلال احمر استان برگزار شد؛ اظهار داشت: مجموعه هلال احمر استان در ایام زلزله و سیل زحمات بسیار زیادی برای کمک به آسیب‌دیدگان متحمل شدند و خدمات زیادی انجام دادند.

وی تصریح کرد: این حجم گسترده از خدمات به آسیب‌دیدگان در شرایطی انجام شد که هلال احمر مورد بی مهری‌های زیادی در فضای مجازی قرار می‌گرفت. این موضوع نشان از حس وظیفه وظیفه‌شناسی و خدمات‌رسانی‌های عاشقانه توسط مدیریت و پرسنل فداکار این مجموعه دارد.

مقام عالی استان ادامه داد: همچنین مجموعه هلال احمر در ایام اربعین نیز خدمات بسیاری به زوار اباعبداله الحسین (ع) ارائه داد که جای تقدیر بسیار دارد.

بازوند اظهار داشت: در سیل فروردین ماه امسال، حدود ۲۵ استان به مدت ۴۰ روز درگیر سیل شدند و مدیریت کشور درگیر یک بحران بزرگ شد و این سیل در شرایطی اتفاق افتاد که کشور گرفتار یک تحریم همه جانبه اقتصادی از سوی آمریکا بود و دغدغه های بسیاری برای چگونگی جبران خسارت های وارده وجود داشت.

نماینده ارشد دولت در استان گفت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفت بحران سیل تبدیل به فرصتی برای افزایش سرمایه‌های اجتماعی کشور گردید و موجب ایجاد یک انسجام ملی شد‌. زلزله و سیل به دشمنان ثابت کرد‌ اتحاد ایرانی ها در شرایط بحرانی افزایش می یابد.

وی افزود: هرچند این سیل خسارات زیادی وارد کرد ولی موجب افزایش حجم آب سدها و افزایش منابع آبی گردید و امکان کشت محصولات با ارزش افزوده بیشتر را برای کشاورزان خسارت دیده فراهم کرد.

وی بیان داشت: تهیه این بسته های لوازم خانگی برای آسیب دیدگان از سیل، کار بسیار ارزشمندی است که توسط مجموعه هلال احمر صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار