رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد:قدردان عملکرد بیمه سلامت در استان هستیم

یزد(پانا)- رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد:بیمه خدمات درمانی یکی از ملزومات مهم کسب رفاه اجتماعی در جامعه است/ قدردان عملکرد بیمه سلامت در استان هستیم.

کد مطلب: ۹۶۵۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد:قدردان عملکرد بیمه سلامت در استان هستیم

به گزارش وبدا-یزد-محمدرضا میرجلیلی افزود: طبق آمار اعلام شده بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند و متاسفانه در دوره‌ای به صندوق‌های بیمه دست اندازی شد و با عنوان کمک، افرادی را به صورت رایگان عضو بیمه کردند که سرانه آن از طرف دولت پرداخت نشد لذا این بیمه‌ها به مشکل برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های اخیر بیمه‌ها وضعیت بهتری پیدا کردند بویژه بیمه سلامت که با همراهی و به روز رسانی در پرداخت‌ها یاری رسان بخش پرشکی استان یزد است.

میرجلیلی افزود: با توجه به صنعتی بودن استان،بیش از ۷۰ درصد مردم یزد و مراجعه کنندگان مراکز پزشکی دارای بیمه تامین اجتماعی هستند و به دلیل تاخیر در پرداخت‌ها بسیار به مشکل برخورد کرده‌ایم اما خوشبختانه بیمه سلامت در استان بسیار خوب عمل کرده و قدردان پرداخت‌های به روز و حمایت‌های آنها هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمه سلامت در بیمه روستاییان وارد شده لذا در زمینه پیشگیری، معاونت بهداشتی دانشگاه همراهی زیادی داشته که باعث شده قسمتی از هزینه‌های پزشک خانواده و پزشکان روستایی از این محل پرداخت شود که کمک بسیار زیادی در بخش پیشگیری از بیماری دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار