مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران: برگزاری مانورهای پدافند غیرعامل یک نوع فرهنگ سازی است

بهارستان(پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مانور پدافند غیرعامل آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان گفت: ابتدای حرکت، شناساندن پدافند غیرعامل به دانش آموزان است و باید این مسیر تداوم یابد.

کد مطلب: ۹۶۵۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران: برگزاری مانورهای پدافند غیرعامل  یک نوع فرهنگ سازی است

آمنه مغیثی در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران در حاشیه مراسم پدافند غیر عامل آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان اذعان کرد: امروزه خوشبختانه در کشور ما امنیت مسلحانه برقرار است اما متاسفانه کشورما در نفوذ جنگ غیر مسلحانه مانند فضای مجازی و شبکه های اجتماعی قرار گرفته و باید بیشتر از دانش آموزان دربرابر این جنگ محافظت کرد و دانش آموزان ما باید در این خصوص آماده باشند.

اودر ادامه افزود: این مراسم‌ها با وجود نمادین بودن، یک نوع فرهنگ سازی است که دارد بین جوانانمان انجام میشود و باید این فرهنگ سازی در بین خانواده ها هم صورت بگیرد تا خانواده‌ها هم بتوانند در برابر حملات غیرعامل از فرزندانشان محافظت کنند.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بیان کرد: این مراسم بیشتر برای شناساندن پدافند غیرعامل به دانش آموزان میباشدو این ابتدای حرکت است ولی اگر بعدا به صورت متداوم تر این آموزش ها به دانش آموزان داده شود که منظور از پدافند غیرعامل چیست و فرهنگ سازی های لازم صورت بگیرد قدم های بعدی برداشته شده است و باید تا انتهای آن رفت.

مغیثی تصریح کرد: خداروشکر بچه های نسل جدید بسیار فهیم و توانا هستند و با وجود یکسری مشکلاتی که در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد خداروشکر کسانی هستند که از این فناوری به درستی استفاده کنند و ارتقا پیدا کنند.

او ادامه داد: نتیجه این هوشمندی جوانان، حاصل شدن موفقیت ها و اختراعات زیاد بوده است که توانسته اند در جشنواره های مختلف از جمله جشنواره جوان خوارزمی موفقیت کسب کنند و حتی به جشنواره های بین المللی راهیابند و در آنجا هم موفق باشند.

مراسم مانور پدافند غیرعامل ناحیه دو بهارستان با حضور مجتبی خانجانی فرماندار بهارستان، آمنه مغیثی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، ناصر لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و دیگر مسئولان شهرستان در دبیرستان نمونه دولتی شهدای علم و فناوری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار