فرماندار تفت : استفاده از پتانسیل خیری برای تجهیز مراکز درمانی شهرستان ضروری است

یزد(پانا) - فرماندار تفت در نشست با چند تن از خیرین حوزه بهداشت و درمان گفت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی بدون مشارکت خیران، به‌سختی صورت خواهد پذیرفت.

کد مطلب: ۹۶۵۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تفت : استفاده از پتانسیل خیری برای تجهیز مراکز درمانی شهرستان ضروری است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" در نشست با چند تن از خیران استان و شهرستان که با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان در فرمانداری تفت برگزار شد اظهار داشت: کلید طلایی توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان تفت تعامل سازنده با خیرین سلامت است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی بدون مشارکت خیران، به‌سختی صورت خواهد پذیرفت ازاین‌رو باید از فرصت حضور خیران در این عرصه به بهترین نحو استفاده و در راستای استفاده از این پتانسیل بزرگ برای تجهیز مراکز درمانی این شهرستان برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.
وی ادامه داد: توسعه بخش‌های درمانی این شهرستان با توجه به برخی محدودیت‌های بودجه‌ای، نیازمند همت خیران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این زمینه است.
نوکار بیان نمود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد برگزاری نشستی با حضور چند تن از خیران خوش‌نام استان و شهرستان در راستای برنامه‌ریزی برای تجهیز بیمارستان شهید بهشتی تفت و راه‌اندازی درمانگاه تخصصی درمانی در شهر تفت هستیم.
فرماندار تفت در پایان تصریح نمود: امیدواریم با همکاری و همیاری خیران بزرگوار در آینده‌ی نزدیک شاهد تحقق تصمیمات اتخاذشده در این جلسه و تجهیز مراکز درمانی شهر تفت باشیم.
در این جلسه پیرامون تجهیز بیمارستان شهید بهشتی تفت و راه‌اندازی درمانگاه تخصصی با استفاده از پتانسیل خیران استانی و شهرستانی تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار