فرماندار شهرستان بهارستان: امروزه جنگ های نظامی جای خودرا به جنگ های سایبری داده اند

بهارستان(پانا )- فرماندار شهرستان بهارستان در مراسم مانور پدافند غیرعامل شهرستان بهارستان اذعان داشت: امروزه مغوله مقابله با پدافند غیرعامل در اقدامات دفاعی کشور های مختلف قرار گرفته است.

کد مطلب: ۹۶۵۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان بهارستان: امروزه جنگ های نظامی جای خودرا به جنگ های سایبری داده اند

مانور پدافند غیرعامل با حضور خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان، مغیثی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و دیگر مسئولین شهرستان در دبیرستان نمونه دولتی شهدای علم و فناوری ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

خانجانی در مانور پدافند غیرعامل بیان داشت: پدافند غیر عامل مغوله ای است که امروزه در اقدامات دفاعی کشورهای مختلف جهان، فایل جدیدی برایش باز شده است و امروزه بسیاری از جنگ های نظامی جای خود را به جنگ های سایبری و بیولوژیک داده اند.

فرماندار شهرستان بهارستان افزود: آن چیزی که در حوزه پدافند غیر عامل میتواند خودش را در جامعه جا بیندازد و بتواند عاملی بشود برای حمایت و حفاظت از یک کشور روش های مقابله با نفوذ با جنگ غیرعامل است که این امر حتما در دستور کار این مدرسه و این آموزش و پرورش خواهد بود.

او ضمن امیدواری برای موفقیت دانش‌آموزان در حوزه‌های درسی و زندگی، اذعان داشت: از نظر من آن چیزی که امروزه برای ما واجب است و ضرورت دارد آن است که شما عزیزان بتوانید درجات تحصیلی خود را با موفقیت طی کنید و سهمتون را از بام داشته های کشور بگیرید و بر اساس اندیشه ها و اندوخته هایی که دارید در احیا و اجرای پدافند غیر عامل در آینده موفق باشید.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار