کارگاه آموزش خبرنگاری در ابرکوه برگزارشد

ابرکوه (پانا) –- کارگاه آموزش خبرنگاران پانا ابرکوه  با شرکت جمعی ازدانش آموزان مدارس متوسطه این شهرستان در دانشگاه پیام نور برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۵۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزش خبرنگاری در ابرکوه برگزارشد

دراین کارگاه رئیس سازمان دانش آموزی استان خبرنگاری پانا را عرصه مهارت آموزی و نقش پذیری اجتماعی دانش آموزان ذکرکرد و گفت: دانش آموزان با عضویت دراین خبرگزاری مهارت های اجتماعی زیادی را کسب می کنند .

"حسین ملانوری شمس "کسب مهارت خبرنگاری را کوتا ه ترین مسیر دانش آموزان برای اشتغال دانست و گفت : دانش آموزان خبرنگار می توانند با آموختن مهارت خبرنگاری برای خود درآمد نیز کسب کنند.

"ملانوری " به عملکرد نمایندگی های خبرگزاری پانا درشهرستانها و مناطق 14 گانه استان اشاره کرد و افزود : درجمع بندی عملکرد مهرماه نمایندگی های استان، خبرگزاری پانا ابرکوه با ارسال و درج 44 خبر مقام اول استان را به خود اختصاص داد.

ایشان درجمع معاونان و مربیان شهرستان ابرکوه نیز با تشریح فعالیت خبرگزاری پانا از آنان خواست در تحقق شعار هرمدرسه یک خبرنگار تلاش کنند.

درادامه سرپرست خبرگزاری پانا دراستان یزد نیز به تشریح اهداف خبرگزاری دانش آموزی پانا پرداخت و گفت : انعکاس اخبار شهرستان با اولویت اخبار مدارس و عملکرد آموزش و پرورش از مهمترین اهداف خبرگزاری پاناست .

"محمد رضا قانع " تربیت اجتماعی دانش آموزان با فراگیری مهارت خبرنگاری را یکی دیگر از ماموریتهای پانا ذکرکرد وگفت: دانش آموزان در دوران تحصیل خود با شرکت در خبرگزاری پانا و کسب آموزش های خبرنگاری خود را برای پذیرش این نقش در جامعه آینده آماده می کنند.

وی با یادآوری نقش رابطین خبری پانا درشهرستانها و مناطق برای جذب و ساماندهی دانش آموزان در خبرگزاری پانا از تلاش های رابط خبری شهرستان ابرکوه تقدیرکرد.

"قانع " درادامه به بیان نکات فنی و اجرائی درخصوص نحوه بارگذاری اخبار ،گزارشات ،ارزشهای خبری و ویژگیهای خبرنگار پرداخت وگفت: جذب ، ساماندهی و آموزش خبرنگاران پانا از جمله برنامه های این خبرگزاری در طول سال تحصیلی خواهد بود .

گفتنی است این کارگاه آموزشی به صورت مجزا برای دختران و پسران خبرنگار و معاون ومربیان پرورشی مدارس ابرکوه برگزار شد .

مدیر اداره آموزش و پرورش ابرکوه نیز به همراه معاونین خوذبا حضور دردانشگاه پیام نور از روند برگزاری این کارگاه بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار