فرماندار اسلامشهر:خرج کردن درحوزه فرهنگ هزینه نیست ،سرمایه گذاری است

اسلامشهر(پانا) - جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه،فرماندار و مسئولین ادارات ونهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۵۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:خرج کردن درحوزه فرهنگ هزینه نیست ،سرمایه گذاری است

در این نشست حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر در سخنانی با تبریک ایام پر برکت ماه ربیع الاول درسخنانی با تاکید بر حضور همگان درراهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بابیان حدیثی از امام سجاد (ع)اظهار داشت:از این امام معصوم سوال شد،خلاصه آموزه‌های دینی و فشرده تعلیمات اسلامی چیست و ایشان در پاسخ سخن حق گفتن در تمام زندگی به عدالت قضاوت کردن و وفای به عهد را خلاصه مجموعه تعالیم اسلامی دانستند.

در ادامه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز درسخنانی با گرامیداشت ایام ماه ربیع الاول بیان داشت:دانش آموزان،اقشار مردم و مسئولین شهرستان و مجموعه تحت نظر آنان با حضور درراهپیمایی سیزدهم آبان بار دیگر مشت محکمی بردهان استکبار جهانی خواهند کوبید.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر با تشریح برنامه‌های هفته فرهنگی شهرستان اذعان داشت:در اجرای برنامه‌های این هفته با رعایت موازین شرعی و قانونی تمامی موارد میبایست با دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هماهنگ شوند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد:در بحث کار فرهنگی نباید هزینه تراشی شودو خرج مناسب در این زمینه هم هزینه نیست ،بلکه سرمایه گذاری است و شهرستان نیاز به این سرمایه گذاری دارد و نتیجه آن را گروه ها و پایگاه های اجتماعی باید لمس کنند.

مرسلپور تاکید کرد:در حوزه فرهنگ ضمن نگهداری وضع موجود برای کسانی که با فرهنگ فاصله دارند کار بیشتر انجام شود تا آنها هم جذب برنامه های فرهنگی شوند.

هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر از تاریخ بیست و سوم تا سی ام آبان 98با اجرای ده‌ها برنامه متنوع برگزار میشود.

خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار