نواخته شدن زنگ پدافند غیر عامل در شهرستان کلات

کلات(پانا)-صبح امروز شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ،با حضو امام جمعه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش ، و مسئولین ادارات شهرستان کلات #زنگ_پدافند_غیرعامل به صورت نمادین در آموزشگاه پروین اعتصامی نواخته شد .

کد مطلب: ۹۶۵۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ پدافند غیر عامل در شهرستان کلات

در ابتدای مراسم رمضان پروانه مدیر آموزش و پروش کلات ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل و سالروز شهادت دانش آموز شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی به بیان اهداف پدافند غیر عامل پرداخت و گفت: امروزه دشمنان نظام در صدد ایجاد یاس و ضعف در بین نوجوانان و جوانان است و وظیفه شما دانش آموزان در بعد علمی این است که چگونگی مقابله در برابر نفوذ فرهنگ غربی و بیگانه بیاموزید.

وی در ادامه پدافند غیر عامل را به‌معنای دفاع دانست و اظهار کرد: شما دانش اموزان باید دفتع در برابر هر‌گونه تهدید را بیاموزید و با حضور خود در صحنه های مختلف تمامی تحرکات دشمنان این نظام را خنثی نمایید.

در ادامه آراسته معاونت امنیتی سیاسی و اجتماعی فرمانداری زندگی انسانها را همیشه در حال خطر دانست و گف : ما برای دفاع در برابر تهدیدات باید پدافند را بیاموزیم .

وی افزود: پدافند غیر عامل یعنی اینکه بتوانیم بدون استفاده از صلاح جنگی در برابر تهدیدات بایستیم و دفاع کنیم و در همین راستا یکی از وظایف آموزش و پرورش در کنار مهارت های تحصیلی ،توجه به بحث پدافند غیر عامل می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار