پرشکایت‌ترین اپراتور تلفن همراه کدام است؟

تهران (پانا) - سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گزارشی به مقایسه آمار شکایات مشترکین از اپراتورهای موبایلی کشور در حوزه تلفن همراه در بازه زمانی مهر نسبت به شهریور  سالجاری پرداخته است. بررسی این گزارش نشان‌ می‌دهد بیشترین شکایات ثبت شده در حوزه تلفن همراه مربوط به اپراتور "همراه اول" با رشد 35.6 درصدی می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۵۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پرشکایت‌ترین اپراتور تلفن همراه کدام است؟

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر طبق تعداد تیکت‌های ثبت شده در سامانه سپاس به مشترکین در هفت حوزه کاری امکان طرح شکایت را فراهم کرده است. این حوزه‌ها شامل؛ اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات ستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان دولت و سرویس خدمات ارزش افزوده می‌شود.

در بین حوزه‌های نامبرده شده تلفن همراه از اهمیت بالایی برخوردار است. نتایح بررسی کارشناسان فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نشان می‌دهد در بین 3 اپراتور تلفن همراه مطرح در کشور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل)، اپراتور "همراه اول" پر شکایت‌ترین آن‌ها است.

تعداد کل شکایات ثبت شده از اپراتور "همراه اول" در بازه زمانی مهر نسبت به شهریور سالجاری 35.6 درصد افزایش داشته است. بیشترین شکایات مشترکین از این اپراتور به عدم آنتن‌دهی و رومینگ اختصاص دارد.

بررسی اپراتور "ایرانسل" نشان می‌دهد که تعداد کل شکایات ثبت شده از این اپراتور مربوط به پیامک متنی و عدم آنتن‌دهی می‌شود.

"رایتل" دیگر اپراتور موبایلی کشور است. تعداد کل شکایات ثبت شده برای این اپراتور در بازه زمانی مهر نسبت به شهریور سال‌جاری 15.1 درصد افزایش داشته است. بیشترین شکایات مشترکین از رایتل به خدمات و مالکیت سیم کارت اختصاص دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار