برگزاری مراسم عقد زوج های جوان و جشن تکلیف و عبادت دانش آموزان در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

شهرری(پانا) - مسئول روابط عمومی آستان مقدس عبدالعظیم حسنی گفت: همزمان با حلول ماه فرخنده ربیع الاول مراسم عقد زوج های جوان در اتاق عقد آستان مقدس و جشن تکلیف و عبادت دانش آموزان در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۵۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم عقد زوج های جوان و جشن تکلیف و عبادت دانش آموزان در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

محمد بیگی با بیان این مطلب گفت: زوج های فراوانی در ایّام مختلف سال بویژه ایّام خاص مانند ایام دهه کرامت و هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع)، با مراجعه به اتاق عقد آستان مقدس واقع در صحن مصلی، جهت ثبت نام و رزرو آن اقدام می نمایند تا زندگی مشترک خود را با استعانت از حضرت عبدالعظیم (ع) و در پناه بارگاه این امام زاده عظیم الشان آغاز کنند.

بیگی با اشاره به برنامه فرهنگی جشن تکلیف هزاران نفر از دانش آموزان دختر و پسر مناطق 22 گانه تهران که در طول سال به میزبانی آستان مقدّس برگزار می‌گردد؛ تصریح کرد: این برنامه روزهای شنبه تا چهار شنبه هرهفته از ساعت 9 الی 10 و 10 الی 11 صبح ، در سالن اندیشه جوان و یا مصلای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام قابل اجرا می باشد تا دانش آموزان عزیز ورود خود به سن تکلیف جهت انجام احکام الهی را جشن بگیرند.

مراسم مزبور شامل تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای برنامه جشن عبادت با سخنرانی، بیان احکام، نمایش عروسکی و برگزاری نماز باشکوه عبادت دانش آموزان به جماعت خواهد بود.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار