فرماندار تفت: هدف مجموعه مدیریت شهرستان خدمت گذاری مناسب به مردم است

تفت(پانا)_فرماندار تفت گفت: رعایت حقوق بیت‌المال و مردم و اجرای قانون و مقررات سه اصل اساسی است که باید در سرلوحه کار همکاران مجموعه فرمانداری قرار گیرد و هدف مجموعه مدیریت شهرستان خدمت گذاری مناسب به مردم این شهرستان با توجه به روستاهای متعدد و جمعیت پراکنده آن است.

کد مطلب: ۹۶۵۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تفت: هدف مجموعه مدیریت شهرستان خدمت گذاری مناسب به مردم است

"علیرضا نوکار" در جمع همکاران مجموعه فرمانداری این شهرستان هدف از برگزاری این‌گونه جلسات را بحث و تبادل‌نظر برای بهبود عملکرد مجموعه فرمانداری دانست و خاطرنشان کرد:
باید هدف تمام کارکنان مجموعه فرمانداری شهرستان تفت بهبود عملکرد در راستای ارائه خدمات مناسب به مراجعه‌کنندگان و برنامه‌ریزی مناسب برای توسعه متوازن شهرستان باشد.
فرماندار شهرستان تفت بابیان این‌که همه باید خداوند متعال را ناظر بر اعمال و کارهای خود بدانیم ادامه داد: کارگزاران دولتی در برابر فرصتی که برای خدمت گذاری به مردم‌دارند مسئول‌اند و باید با بهره‌گیری از توان خود و امکانات موجود بهترین خدمت را به مردم ارائه نمایند.
نوکار در ادامه افزود: رعایت حقوق بیت‌المال و مردم و اجرای قانون و مقررات سه اصل اساسی است که باید سرلوحه کار همکاران مجموعه فرمانداری قرار گیرد و هدف مجموعه مدیریت شهرستان خدمت گذاری مناسب به مردم این شهرستان با توجه به روستاهای متعدد و جمعیت پراکنده آن است.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان تفت با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی فرمانداری نظارت بر عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی است خواستار نظارت کارشناسان فرمانداری بر عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شد و تصریح نمود: ضروری است کارشناسان فرمانداری با برنامه‌ریزی وظیفه اصلی خود که نظارت بر عملکرد ادارات و دستگاه‌های شهرستان را به نحو شایسته‌ای جامه عمل پوشانند و گزارش‌های مربوطه را ارائه نمایند.
فرماندار شهرستان تفت تأکید کرد: انتظار می‌رود کارشناسان فرمانداری علاوه بر امور جاری، ضمن بررسی و مطالعه ظرفیت‌های قانون بودجه و برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و همچنین سایر قوانین و مقررات مربوطه و با بهره‌گیری از پتانسیل و ظرفیت‌های شهرستان پیشنهادها و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی را درزمینهٔ توسعه و پیشرفت شهرستان و افزایش سطح ارائه خدمات مطلوب به مردم ارائه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار