مدیر آموزش وپرورش چناران

وظیفه ی اصلی دانش آموزان بسجی صیانت از میراث انقلاب است

چناران (پانا)- مدیر آموزش وپرورش چناران در هفته بسیح دانش آموزی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه چناران گفت:وظیفه ی اصلی دانش آموزان بسجی صیانت از میراث انقلاب است.

کد مطلب: ۹۶۵۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه ی اصلی دانش آموزان بسجی صیانت از میراث انقلاب است

علیرضا کلیدری مدیر آموزش وپرورش چناران درهفته بسیج دانش آموزی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه چناران در مصلی شهرستان چناران و در حضور دانش آموزان بسیحی مدارس شرکت کننده در نماز جمعه افزود که وظیفه ی اصلی دانش آموزان بسجی صیانت از میراث انقلاب است

مدیر آموزش وپرورش چناران ادامه داد: خون پاک۳۶ هزار دانش آموز آسمانی باعث شد که ایران رکن توسعه وپیشرفت وترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از مظلومان باشد.

وی درادامه گفت: همواره نگاه حکومتها و دیدگاه آنها به انسان تاثیر مستقیمی بر میزان بالندگی افراد در جامعه داسته است داشته است. ما در آموزه هاای دینی مان میخوانیم «و نفخت فیه من روحی..» خداوند متعال از روح خود در وجود انسان دمیده است این نشان دهنده ی ارزش والای انسان است که انسان می تواند حتی از فرشته ها بالاتر باشد و این نگاه باعث رشد وتعالی است که دردیدگاه های مکاتب دیگر نیست

کلیدری ادامه داد: دشمن برای نوجوانان ما نقشه های متفاوتی در نظر دارد که یکی از این نقشه ها این است که می خواهند یادگیری شما دانش آموزان فقط درحد دانستن باشد و نه بیشتر‌‌‌‌‌؛ اما وظیفه ما به عنوان یک دانش آموز بسیجی، ولایی ومذهبی این است که باید به دقت به تکالیف خود توجه داشته باشیم.

وی افزود: رهبری می فرمایند خلاقیت نوآوری، نشاط و پویای نزد شما جوانان بسیجی است پس ناگزیریم که دانا، اهل تحلیل و با بصیرت باشیم تا بتوانیم این استعداد ها را به نحو احسن بروز دهیم .

مدیر آموزش وپرورش چناران گفت: درحال حاضر و درشرایط فعلی حفظ وصیانت از دستاوردهای والای انقلاب وظیفه ماست و پس از آن، حرکت، پویایی، فعالیت و از همه مهمتر توجه به هویت خودمان است. همواره وظیفه ی دائمی دانش آموز بسیجی مبارزه با دشمن نفسانی درونی، بیرونی است.

وی بااشاره به هفته پدافند غیرعامل گفت: یک دوره شرایط جنگی این بود که شهیدفهمیده وشهید بهنام محمدی و۳۶۰۰۰ دانش آموز مبارزه کنند وشهید شوند.اما حالا تهدیدات متفاوت شده است پس باید متناسب باتهدیدات عمل کنیم.

مدیر آموزش و پرورش چناران افزود: اگر دشمن منابع و تاسیسات راخراب کند قابل بازسازی است ولی اگر هویت ما وداشته های ما ونظام ما ودین را دچارشبهه وشک کند بازسازی آنها سخت است زیرا این مسائل درونی است وجنگ نرم درپی براندازی اینهاست.

کلیدری در پایان گفت: ما با توجه به الگوی اصلی مان امام حسین (ع) وانقلاب ما که یک انقلاب عقیدتی است وبا پیروی از امام حسین (ع) و فرمایشات مقام معظم رهبری و راه شهید حسین فهمیده وبهنام محمدی ازدستاوردها وهویت وانقلابمان دفاع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار