فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

اقتصاد اسلامی، خنثی کننده توطئه‌های دشمن و شکست دهنده تحریم‌ها است

بهاباد (پانا ) فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بابیان اینکه ایران اسلامی هیچ مشکل نظامی ندارد، گفت: اقتصاد اسلامی، خنثی کننده تمام توطئه‌های دشمن و شکست دهنده تحریم‌ها است.

کد مطلب: ۹۶۵۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اقتصاد اسلامی، خنثی کننده توطئه‌های دشمن و شکست دهنده تحریم‌ها است

سرهنگ رضا پورشمسی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان حوزه‌های شهرستان بهاباد با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی، گفت: انقلاب اسلامی ایران با تفکری کار را شروع کرد که در دنیا توانست تغییرات قابل‌توجهی را رقم بزند و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز در سه بخش اساسی موضوعاتی مطرح می‌شود که در بخش اول آن به ویژگی‌های خاص انقلاب اسلامی می‌پردازند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: آن چیزی که مقام معظم رهبری به‌عنوان یک نقطه راهبردی برای ما در گام دوم انقلاب ترسیم کردند بحث تمدن سازی است. در حوزه تمدن سازی بارها معظم له ذکر کردند که ما در پنج گام باید دولت اسلام، جامعه اسلامی و حرکت به سمت تمدن اسلامی داشته باشیم که آرزوی دیرینه شیعیان است.

وی با اشاره به اینکه سند راهبردی گام دوم انقلاب یک سند بسیار مهم است و با تأکید بر اینکه بسیجیان باید این سند مهم را مطالعه و تحقیق کنند افزود: انقلاب اسلامی منجر به تشکیل دولت و نظام اسلامی می‌شود.

پورشمسی به سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی توسط فرزندان غیور ملت ایران در سپاه اشاره و اظهار کرد: ساقط کردن پرنده فوق پیشرفته آمریکایی و اعلام آن، اقدامی فراتر از شجاعت سیاسی بود که تنها از جانب مردانی صادر می‌شود که دشمن در جهان‌بینی آن‌ها بنا بر مبانی الهام‌بخش قرآن ناتوان و حقیر است و این منطق وحیانی است که با حکمت الهی درهم‌آمیخته تا در میان امواج فتنه‌های سهمگین، نظام و انقلاب اسلامی ایران را در زیباترین شکل به ساحل آرامش برساند و این منبع قدرت ما است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مفاهیم قدرت و مقاومت را متفاوت از یکدیگر برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها شاید از قدرت و ابزارهای تهاجمی برخوردار باشند اما در برابر هر تهاجمی شکننده هستند که رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را می‌توان از مصادیق آن دانست.

وی بابیان اینکه اگر مدل اقتصادی ما بر پایه اقتصاد اسلامی قرار گیرد، هرگز دشمن نمی‌تواند به ما فشار بیاورد و تحریم کند گفت: بزرگ‌ترین فشار از طریق دشمن به ایران در عرصه مسائل فرهنگی است و آمریکایی‌ها اسم این کار را قدرت نرم گذاشتند و بر همین مبنا توطئه‌های خود را طرح‌ریزی می‌کنند.

پورشمسی اظهار داشت: اگر کوچک‌ترین خطایی از دشمن سربزند بداند که تمام زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی آمریکا در منطقه خلیج‌فارس نابود خواهد شد چون ایران هیچ مشکلی نظامی ندارد.

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار