با تاخیر عجیب یک هفته‌ای؛ اولین واکنش رسمی کمیته اخلاق به اظهار نظرهای غیر اخلاقی امیر قلعه‌نویی

تهران (پانا) - کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سرمربی سپاهان را برای ارائه توضیحاتی درباره اظهار نظرش فرا خواند.

کد مطلب: ۹۶۵۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
با تاخیر عجیب یک هفته‌ای؛ اولین واکنش رسمی کمیته اخلاق به اظهار نظرهای غیر اخلاقی امیر قلعه‌نویی

پس از اینکه جمعه سوم آبان سپاهان اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در اصفهان مقابل سایپا متوقف شد، امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم با حضور در نشست خبری در انتهای اظهار نظرهایش گفته بود:

« ما باید حواس‌مان باشد؛ این آقایان یک اتاق فکر راه انداخته اند و جالب است؛ خدا شاهد است قبل از مسابقه می‌گویند که فلان لیدر در فلان جایگاه به شما توهین می‌کند و این اتفاق هم رخ می‌دهد و لیدر جایگاه روبرو مثلا به شما کاری ندارد. اشکالی ندارد. به نظرم کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، لقمه و نطفه‌شان ایراد دارد و این برمی‌گردد به خودشان و خانواده‌ای که ندارند. معمولا کسی که خانواده داشته باشد و بداند پدرش کیست، این الفاظ را نمی‌گوید. من هم تقدیم می‌کنم به خودشان و خانواده‌های نداشته اشان. امیدوارم پدرشان را هم پیدا کنند. »

این اظهار نظرها در حالی که جمعه مطرح شده بود، امروز سرانجام پس از یک هفته و با تاخیر عجیب کمیته اخلاق اولین واکنش خود را به اظهار نظرهای بی سابقه و غیر اخلاقی امیر قلعه‌نویی نشان داد و این سرمربی جنجالی که فصل پیش هم بارها از مهندسی نتایج لیگ سخن گفته بود، بنابر اعلام فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق دعوت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار