همایش دختران انقلابی دهه هشتادی برگزار شد

مشهد (پانا) -– همزمان با هفته بسیج دانش اموزی ، همایش دختران انقلابی دهه هشتادی با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مجتمع آیه ها برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۵۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش دختران انقلابی دهه هشتادی برگزار شد

سردار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این همایش گفت: کشور هایی چون آمریکا به دنبال این هستند که منابع سایر کشور هارا از بین برده و یا از انسان ها بهره کشی کنند، لذا ما در برابر این جنایات دو انتخاب داریم ، یا می توانیم بی تفاوت بوده و زیر بار ظلم برویم و یا بایستی ایستادگی و مقاومت کنیم و جان به ذلت ندهیم ؛ قطعا ما گزینه دوم را انتخاب کرده و برای کسب استقلال و عزت ، ایستادگی و مقاومت می کنیم . اما باید بدانیم که برای ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار نیاز به تفکری انقلابی داریم ؛ تفکری که همیشه و در همه عرصه ها کارساز و مشکل گشا بوده است ، از این رو بایستی این نوع تفکر را عمق داده و به سایر کشور ها نیز نشر دهیم .

وی ضمن بیان اینکه ایران کشوری عزتمند و مستقل است گفت: امروز ما به عنوان یک ملت انقلابی در نقطه اوج و برجسته ای قرار گرفته ایم . ما برای رسیدن به این جایگاه علاوه بر مبارزات متعدد ، هزینه های سنگین و گرانبهایی چون شهدا را داده ایم . ما برای حفظ استقلال و آزادی خود ، بهترین جوانانمان را تقدیم کرده ایم ؛ از این جهت وظیفه ما این است تا با دفاع از ملتمان خون پاک شهدا را ارج نهیم و پیرو راه نورانی آنان باشیم .

حجت الاسلام جعفری مسئول سازمان بسیج دانش اموزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده و دانش اموزان شهید دفاع مقدس گفت : ما امروز 40سال از انقلاب اسلامی را گذرانده ایم و در آستانه ورود به چهل و یکمین سال از این انقلاب هستیم ؛ و اما نکته جالب توجه این است که اینک نگاه و امید رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای به شما نوجوانان و جوانان دهه 80 است تا گام دوم را دقیق تر بردارید .

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اهداف گام دوم انقلاب دستیابی به تمدن نوین اسلامی است اظهار کرد: در حال حاضر در مدارس تشکل ها و گفتمان سازی ها راه اندازی می شوند تا ان شاءالله نهایتا بتوانیم به اهداف گام دوم انقلاب که داشتن جامعه ای مهدوی است دست یابیم .

مسئول سازمان بسیج دانش اموزی ادامه داد: نگاه حضرت آقا به شما دهه هشتادی هاست و قطعا توجه شما به این نکته سبب خواهد شد که جایگاه و مسئولیت خود به عنوان یک بسیجی را بهتر درک کنید و تمامی فعالیت های خود را در جهت زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) تنظیم نمایید .

حجت الاسلام جعفری در ادامه ضمن پوچ شمردن عقاید استکبار گران تصریح کرد : کشور های استکباری گمان می کردند که عقاید جوانان دهه هشتادی ما با دهه شصتی ها متفاوت است و در طول زمان تغییر خواهد کرد ؛ ولی امروز شاهد این هستیم که جوانان دهه 80 همچنان ادامه دهنده راه جوانان انقلابی دیروزمان هستند و قطعا این اتحاد و همبستگی دانش اموزان ما موجب سرشکستگی استکبار گران و دشمنان خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار