افتتاح آموزشگاه 9 کلاسه بنیاد برکت در روستای بوژمهران

پانا (زبرخان) - آئین افتتاح آموزشگاه 9 کلاسه بنیاد برکت شهید بوژمهرانی روستای بوژمهران منطقه زبرخان باحضور معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و نمایندگان مردم شهرستان های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح آموزشگاه 9 کلاسه بنیاد برکت در روستای بوژمهران

در این آئین بخشدار زبرخان ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت شهید فهمیده و خیر مقدم به مهمانان گفت: مدرسه قلب جامعه است و با احداث مدارس جریان یادگیری و زیرساخت یادگیری فراهم می گردد و یادگیری پایدار ترین رفتار جامعه می باشد چرا که این جریان از بعد تولد تا لحظه مرگ ادامه خواهد داشت.

محمداسماعیل نصرآبادی ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان و کلیه کسانی که در امر تجهیز و توسعه مدارس تلاش می نمایند، تصریح کرد: از مسئولین بنیاد برکت که در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به پیشرفت آبادانی مناطق کمتر ثوسعه یافته کشور و برای گسترش عدالت اموزشی تلاش می نمایند تقدیر تشکر می کنم.

در ادامه رخشانی مهر، مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان مردم شهرستانهای نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی و سازمان نوسازی مدارس استان خراسان رضوی جهت پیگیری در خصوص احداث مدارس در شهرستان نیشابور گفت : با پیگیریهای 2 نماینده شهرستان های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی این اموزشگاه 9 کلاسه با 1100 مترمربع زیربنا در 3 طبقه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون تومان با حضور معاون وزیر و رِیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور به بهره برداری رسید که از این میزان اعتبار مبلغ 800 میلیون تومان آن توسط بنیاد برکت و 2 میلیارد تومان دیگر آن توسط سازمان نوسازی و تجهیز مدارس هزینه شده است.

حسین پور مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان خراسان رضوی همچنین در خصوص مدارس خشتی و گلی استان افزود : با شناسایی تعداد معدودی از مدارس فرسوده باقی مانده در استان از اوایل تابستان امسال کار تخریب و نوسازی آنها آغاز که همزمان با اوایل مهر همه مدارس فرسوده نوسازی گردید و دیگر هیچ مدرسه گلی و خشتی در استان خراسان رضوی نداریم.

وی در مورد استفاده از بخاریهای نفتی در مدارس استان هم گفت: مناطقی از استان که از نعمت گاز برخوردار هستند بخاریهای نفتی آنها جمع آوری و سیستم گرمایشی آنها استاندارد سازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار