مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

نگاه به آموزش ابتدایی نگاه ویژه است و تلاش های شما معلمان چند پایه بسیار ماندگار و اثرگذار است

نیشابور ( پانا ) - دومین جلسه تبیین و ارائه سیاست های دوره بنیادین آموزش ابتدایی با حضور مدیر آموزگاران مدارس چند پایه نیشابور در محل سالن اجتماعات جهاددانشگاهی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نگاه به آموزش ابتدایی نگاه ویژه است و تلاش های شما معلمان چند پایه بسیار ماندگار و اثرگذار است

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی و تقدیر از تلاش های مجدانه مدیران مدارس، گفت: شما مدیر آموزگاران و آموزگاران مدارس چند پایه در مدارس مناطق محروم عامل تربیت، رشد و شکوفایی کودکان مظلومی هستید که دامنه آن تا سالها ادامه خواهد داشت و تلاش شما بسیار اثرگذار و ماندگار است.

حسین مهرآبادی افزود: دانش آموزان مدارس چند پایه خوب می فهمند و بسیار زرنگ هستند.

آنها از لحاظ ظاهری دارای امکانات کمتری هستند اما تنها امکانی که به عدالت نزدیک است، حضور شما آموزگاران خوب و قوی است و بسیاری از معلمین مدارس چند پایه قوی تر و پرتلاش تر از مدارس برخوردار فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: با وجود امکانات محدود و کمبود نیروی انسانی، اتفاقات بسیار خوب و شایسته ای در سال تحصیلی جاری رخ داده است که نوید روزهای خوب را به دنبال دارد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تجلیل از کارهای خلاقانه انجام شده در برخی از مدارس، خاطر نشان کرد: پرچم آموزشگاه باید همواره تمیز و برافراشته باشد، سرویس های بهداشتی مشترک حذف شود و تمیز باشد، بخشنامه ها را به روز جواب دهید، سیستم و تجهیزات گرمایشی مدارس خود را کنترل کنید، کتابخانه مدارس راه اندازی شود، سرود همگانی دانش آموزی و قرآن همگانی مورد توجه قرار گیرد، نماز جماعت دانش آموزان مورد تاکید بسیار است و تلاش کنید دانش آموزانی مسئولیت پذیر و با اعتماد به نفس بالا پرورش دهید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش نیز در ادامه با مهم خواندن نقش معلمان چند پایه، گفت: مدیر آموزگازان در مدارس چند پایه دارای چند نقش محتلف هستند و باید در شاخه های مختلف دارای مهارت کافی باشند.

مهدی بهمدی افزود: شما به جهت اهمیت نقش خود باید سند تحول بنیادین را به طور کامل مطالعه کنید تا در رسیدن دانش آموزان به هدف نهایی و حیات طیبه، سوق پیدا کنند.

وی افزود: در این راستا توانمند سازی مدیر آموزگاران و آموزگاران در دستور کار قرار گرفته است.

در حال حاضر 146 مدیر آموزگار در این شهرستان در حال فعالیت هستند و در راستای برنامه های تبیین شده در این حوزه، طرح جابر باید در مدارس به طور شایسته اجرا شود و تلاش ما این است که مدارس ما از سمت حیات پویا به سمت مدرسه پویا حرکت کنند تا به دانش آموزان خلاق و پویا و ساحت های مختلف تربیتی دست پیدا کنیم.

ارائه پیشنهادات سازنده و کاربردی و تذکرات مورد نیاز توسط کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش، تشریح طرح ها و برنامه های پیش رو توسط کارشناسان آموزش ابتدایی و برگزاری انتخابات نماینده مدیران از دیگر برنامه های اجرا شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار