فرماندار تفت:طرح جامع مسیر دوچرخه‌سواری شهر تفت تا پایان آبان ماه تهیه می شود

یزد(پانا) - فرماندار شهرستان تفت اظهار داشت: طرح مطالعاتی مسیر دوچرخه‌سواری از پلیس‌راه یزد- شیراز تا دره گاهان تفت در دستور کار قرار دارد و امیدواریم تا پایان آبان ماه تکمیل و به وزارت کشور به‌منظور اقدامات بعدی و جذب اعتبار مصوب شده ارسال گردد.

کد مطلب: ۹۶۴۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمدرضا عارفی" مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری یزد در جلسه هماهنگی برای ارائه نحوه اجرای طرح شهر گردشگری و توسعه حمل‌ونقل هوای پاک که با حضور فرمانداران شهرستان‌های تفت و بافق و جمعی از مسئولان این دو شهرستان در محل استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته دو شهر تفت و بافق برای دریافت اعتبار برای اجرای طرح‌های گردشگری و توسعه و حمل‌ونقل هوای پاک با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای رونق گردشگری و حمل‌ونقل پاک معرفی‌شده‌اند.

وی در ادامه افزود: برای اجرای این طرح و تخصیص اعتبار لازم است طرح‌های توجیهی اجرای این پروژه در این دو شهر در اسرع وقت آماده و به وزارت کشور ارسال گردد.

عارفی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح‌ها بخشی از هزینه‌ها با اعتبارات دولتی پرداخت و در صورت وجود سرمایه‌گذار وام‌های کم‌بهره نیز برای آن پرداخت خواهد شد.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در ادامه این جلسه بیان داشت: طرح مطالعاتی مسیر دوچرخه‌سواری از پلیس‌راه یزد- شیراز تا دره گاهان تفت در دستور کار شهرداری تفت قرار دارد و امیدواریم تا پایان آبان ماه تکمیل و به وزارت کشور به‌منظور اقدامات بعدی و جذب اعتبار مصوب شده ارسال گردد.

"ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت نیز در ادامه تصریح نمود: جلساتی درگذشته برای اجرای طرح جاده سلامت در مسیر یزد - تفت برگزارشده و امیدواریم با همکاری‌های دستگاه های ذی‌ربط شاهد اجرای طرح جاده سلامت از میدان شهید باهنر شهر یزد تا تفرجگاه دره گاهان تفت باشیم.

"وحید فتوحی" شهردار تفت در ادامه بابیان اشاره به حضور دوچرخه‌سواران در مسیر جاده یزد- تفت از ضرورت اجرای طرح جاده سلامت در این مسیر خبر داد و بیان داشت: کلیات طرح مسیر دوچرخه‌سواری سطح شهر تفت آماده و در شورای ترافیک شهرستان نیز مطرح و مصوب شده است و طرح اجرایی آن نیز به‌زودی آماده خواهد شد و امیدواریم با همکاری دستگاه های ذی ربط مسیر جاده سلامت یزد - تفت در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار