دبستان شقایق های مهر نیشابور با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد

نیشابور (پانا) - با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دبستان 9 کلاسه شقایق مهر نیشابور با صرف اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۶۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دبستان شقایق های مهر نیشابور با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد

در این سفر یک روزه که با همراهی نمایندگان مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همراه بود، مهرالله رخشانی مهر با گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی، گفت: ماامروز در شهرستان نیشابور پروژه های زیادی را بازدید کردیم و اولویت ما در سازمان نوسازی، تکمیل پروژه های نیمه تمام است و در پی مکاتبات نمایندگان این شهرستان، تلاش خواهیم کرد اعتبار لازم برای تکمیل و ساخت پروژه های مورد نظر را تامین کنیم.

وی افزود: در حال حاضر، استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس یکی از اولویت های اصلی ما به شمار می رود و پس از بازدید از هنرستان شریعتی نیشابور بنا شد سریعا نسبت به تجهیز موتورخانه و استاندارد سازی سیستم گرمایشی این هنرستان که بسیار گسترده و وسیع نیز هست، اقدام کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر جمع آوری سیستم گرمایشی بخاری نفتی از تمامی مدارس کشور، خاطر نشان کرد: ما در سال جاری برای تجهیز و نوسازی مدارس اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده ایم که جزئیات آن به زودی به نوسازی استان ها ابلاغ خواهد شد و در تلاش هستیم پروژه های نیمه تمام به ویژه پروژه های نیمه تمام خیر ساز را به اتمام برسانیم.

در ادامه ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از هنرستان پویش بازدید کرد و دبستان 9 کلاسه شقایق های مهر این شهرستان با هزار و 200 متر زیر بنا افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است؛ در حاشیه این سفر، جلسه هماهنگی و بررسی مشکل هنرستان وکیلی8 و اختلاف آن با حوزه علمیه شهرستان با حضور ریاست دادگستری، نماینده امام جمعه و حوزه، ریاست شورای شهر، روسای ادارت آموزش و پرورش قطب شهید شوشتری، نماینده فرماندار و برخی از اعضای شورای اداری نیشابور در محل سالن اجتماعات این هنرستان برگزار شد و مقرر شد پس از ارزیابی دقیق، در جهت رفع این مشکل، اقدامات لازم مبذول شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار