معاون کمیته امداد استان یزد گفت: به‌هیچ‌عنوان از کمک‌های مردمی برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود

یزد(پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه صدقاتی که توسط مردم اهدا می شود برای محرومان ومددجویان همان محلی که جمع آوری شده هزینه می شود افزود: به‌هیچ‌عنوان از کمک‌های مردمی برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

کد مطلب: ۹۶۴۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون کمیته امداد استان یزد گفت: به‌هیچ‌عنوان از کمک‌های مردمی برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود

"غلامرضا مشعل چی" افزود: صدقه جمع‌آوری‌شده برای کمک به ازدواج نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان و برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی مددجویان تحت حمایت، کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، اعطای تسهیلات اشتغال و وام ضروری به نیازمندان، پرداخت کمک موردی، و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاریابی مددجویان هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه هر شهروند یزدی به‌طور میانگین ماهانه ۶۷۰ تومان صدقه پرداخت می‌کند، افزود: مردم خیراندیش استان یزد طی هفت‌ماهه سال جاری چهار میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان صدقه دادند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۲ هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع‌شده است، گفت: این نهاد رویکرد کاهش صندوق‌های صدقه و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه و انفاق غیرحضوری را دنبال می‌کند.

مشعل چی افزود: کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه، ارسال پیام بدون متن به سامانه پیامکی با سر شماره ۸۸۷۷، سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷ و بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه ازجمله شیوه‌های نوین و غیرحضوری برای پرداخت صدقه و انفاق است.

وی بابیان اینکه نیکوکاران یزدی سال گذشته هشت میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده‌اند، یادآور شد: هم‌اکنون حدود ۲۳ هزار خانوار با جمعیت ۴۵ هزار و ۴۷۷ نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات کمیته امداد استان یزد استفاده می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار