رئیس قوه قضائیه صبح امروز وارد تبریز شد

تبریز (پانا) - رئیس قوه قضائیه صبح امروز (پنج‌شنبه) به منظور بررسى آخرین مسائل حقوقى و قضایى استان آذربایجان شرقى در رأس هیأتی از مسئولان عالی قضایی وارد تبریز شد.

کد مطلب: ۹۶۴۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس قوه قضائیه صبح امروز وارد تبریز شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، مورد استقبال رسمی استاندار آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان قضایی و اجرایی استان قرار گرفت.

وی در این سفر یک‌روزه با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، روحانیون، اقشار مختلف مردم، صنعت‌گران و نمایندگان تشکل‌های کارگری، قضات و کارکنان دستگاه قضایی دیدار و در جلسه شورای اداری و شورای قضایی استان شرکت خواهد کرد.

رئیس قوه قضاییه در جمع خبرنگاران با عرض سلام و احترام به مردم دلیر، شجاع، زمان‌شناس و پیشتاز در عرصه‌هاى مبارزات تاریخى و مسئولان استان آذربایجان شرقی، بیان کرد: آذربایجان را به نام زمان‌شناسى، شجاعت، دلیرى و پیشتازى در عرصه‌هاى مختلف انقلاب اسلامى مى‌شناسیم.

آیت‌الله رئیسی با درود به روح مطهر همه شهیدان و ایثارگران عزیز استان آذربایجان شرقی، افزود: ۱۷ گروه از دیروز به جاى جاى این استان جهت بررسى مسائل و مشکلات استان اعزام شدند و چهار گروه در مرکز استان به بررسى مسائل قضایى، ادارى و اقتصادى در بخش‌هایى که به قوه قضاییه مرتبط است، خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار