اولین نشست کمیته نوجوانان شورای شهر با مسئولان استانی

یزد(پانا)- رئیس شورای اسلامی شهر یزد: هدف از تشکیل کمیته نوجوان بهره مندی شورا از طرح ها وایده های خلاقانه قشر نوجوان وجوان است .

کد مطلب: ۹۶۴۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست کمیته نوجوانان شورای شهر با مسئولان استانی

رئیس شورای اسلامی شهر در اولین نشست کمیته نوجوان شورا به هدف تشکیل این کمیته اشاره کرد وگفت : کمیسیون فرهنگی وهنری شورای اسلامی شهر کارگروه های مختلفی مثل کارگروه ، ورزشکاران ، هنرمندان و...دارد و کمیته نوجوانان نیزدراین راستا شکل گرفته است.

"غلامعلی سفید" با اشاره به اهمیت مشارکت دانش آموزان درتصمیم گیری افزود:هدف از تشکیل کمیته نوجوان بهره مندی شورا از طرح ها وایده های خلاقانه قشر نوجوان وجوان شهر است تا به بهبود شرایط زندگی آنان در شهر بیانجامد.

"سفید " از شکل گیری این کمیته در شورای اسلامی شهر خبرداد وافزود :این نوجوانان علاقه مند وفعال در زمینه های مختلف در اولین جلسه خود" محمد علی عرفانی نسب" را به عنوان رئیس و "مهرنوش موبد" را به عنوان دبیر انتخاب کردند.

درادامه این نشست رئیس کانون وکلا استان با اشاره به حقوق دانش آموزان و شهرواندان گفت: که نیازاست تمام شهروندان به خصوص دانش آموزان از حقوق خود آگاه شوند.

"محمد حسین جعفری" پیشنهاد کرد برای آشنائی دانش آموزان با حقوق خود این موضوع در پارلمان دانش آموزی مطرح وبه شور گذاشته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز هدف آموزش و پرورش را تربیت شهروندان خوب دانست و گفت : این امر از رسالت های دستگاه تعلیم وتربیت است .

"عباسعلی دانافر" دررابطه با ضرورت آشنائی با حقوق شهروندی گفت:در این راستا شهروندان باید از حقوق و تکالیف خود به خوبی آگاه باشند.

رئیس کمیته نوجوان شورای شهر نیز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مبنای این بیانیه جوان گرائی است و تاسیس این کمیته گامی بلند شورا دراین راستاست .

"محمد علی عرفانی نسب" همچنین از برنامه های کمیته نوجوان در روز نوجوان و روز دانش آموز دارد خبر داد و گفت : توجه به نشاط اجتماعی ، آشنائی با حقوق شهروندی و محیط زیست از مواردی است که این کمیته بسیاربه ان اهمیت می دهد.

دبیر کمیته نیز با یادآوری ضرورت نیاز سنجی از نوجوانان پیشنهاد کرد: دراین زمینه یک نیازسنجی با کمک آموزش و پرورش از دانش آموزان صورت گیرد.

"مهرنوش موبد" از برگزاری همایش هایی با فعالین دانش آموزی در حوزه های مختلف خبرداد: وگفت این همایش ها با حضور مسئولین مربوطه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار