دیدار فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس با امام جمعه بافق

یزد(پانا) - امام جمعه بافق : تلاش علمی همراه با کسب تقوا ، دانش آموزان را به رشد و کمال می رساند.

کد مطلب: ۹۶۴۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس با امام جمعه بافق

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت نوجوان 13 ساله شهید محمد حسین فهمیده جمعی از فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس بافق صبح امروز با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار کردند.
امام جمعه بافق دراین دیدار با اشاره به کلام امیرالمومنین علی (ع)گفت: باید با دید عمیق به جریانات اعم از سیاسی،فرهنگی،اقتصادی و … نگاه کرد. آموزش و پرورش یک سازمان مقدس است و پیش از انقلاب نیز چهره هایی ارزشمند بسیاری وارد این مجموعه شدند.

سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد: شهید فهمیده جان خود را فدا کرد تا دیگران بمانند، این نوع حرکت بسیار ارزشمند است و سبب شده تا در تاریخ ماندگار شود.

ایشان اولین برنامه بسیج دانش آموزی را درس خواندن و رسیدن به جایگاهی برای درخشیدن در سطوح مختلف علمی دانست و تاکید کرد: اگر برای فرزندان خود هزینه کنیم تا رشد علمی پیدا کنند مسیر پیشرفت و درخشیدن آنان را فراهم نموده ایم.در کنار درس تقوا نیز باید داشت تا به کمال رشد رسید.

وی با بیان اینکه معلمان و دانش آموزان باید انقلابی و پایبند به ارزش های نظام و انقلاب باشند،تصریح کرد: نباید گذاشت ارزش های نظام چه برای زنان و چه مردان مخدوش شود.باید همت های ما برای آرمان های نظام بلند باشد و با تلاش به این آرمان ها رسید.

امام جمعه بافق بر داشتن تقوای دینی و سیاسی تاکید کرد و افزود: این یعنی در مقابل دین بی تفاوت نباشیم و کسی که در خط ولایت است باید چنین دیدگاهی داشته باشد،همه باید به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کنیم.

وی در پایان از مسئولان آموزش و پرورش و سپاه ناحیه بافق و تلاش مدیران آموزشگاه تشکر کرد و برای دانش آموزان آروزی موفقیت و درخشش بیش از پیش نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار