فاطمه ذوالقدرتاکید کرد:نقش بی بدیل بانوان ایران اسلامی درعرصه های گوناگون اجتماع

اسلامشهر(پانا) - با همت امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر وحضور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اولین همایش فرهنگی،ورزشی همسران جانبازان شهرستان اسلامشهردر مجموعه تفریحی خوارزم منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فاطمه ذوالقدرتاکید کرد:نقش بی بدیل بانوان ایران اسلامی درعرصه های گوناگون اجتماع

در این برنامه سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به نقش بی بدیل همسران جانبازان در دوران مختلف انقلاب اسلامی و علی الخصوص هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت:باتوجه به تمامی مشکلات در کشور نمایندگان شما در مجلس ازرسیدگی و پیگیری مسائل شما غافل نبوده ودر زمینه اجرای طرحهایی ازجمله بیمه همسران جانبازان وحضانت فرزندان توسط مادران و ...هستیم.

او در ادامه افزود:با نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان رونق تولید زنان ایران اسلامی هم دوشادوش مردان با علاوه برفعالیت در خانه به این خودباوری هم رسیدند که در عرصه‌های سیاسی ،اقتصادی ،فرهنگی و ...از نقش بسزایی برخوردار هستند.

در این برنامه که گروه بانوان مرکز فنی و حرفه ای اسلامشهر به آموزش دو مهارت به بانوان حاضر درجلسه پرداختند،یقین لوبخشدار احمد آباد مستوفی وعسگریان ریاست بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان اسلامشهر نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار